Goedemorgen allen,
Ik heb een vraag mbt Excel,
Wij hebben werkbonnen voor een bedrijf en deze wil ik graag oplopend laten nummeren door excel per afgedrukte print, dit omdat dan alle bonnen weer terug te traceren zijn,
daarbij zou het fantastisch zijn als hij ook doornummert als excel afgesloten is geweest.
Nu ben ik een leek met Macro's maar ik heb begrepen dat dit wel mogelijk is.
Ik heb er een bijlage bij gedaan.
Op kolom I1 zou het nummer dan mogen komen, beginnend bij 1. ofwel de eerste print is bonnummer 1, en de 2e print is bonnummer 2, enzovoorts.
en als ik bij bonnummer 45 excel afsluit, dan zou het prettig zijn dat als deze weer opstart de bonnummers weer doorlopen vanaf bonnummer 45.
Ofwel elke bon heeft een uniek nummer.
Wie o wie kan mij hiermee helpen?
Bekijk bijlage Blanco werkb KOOPS.xls
Ik heb een vraag mbt Excel,
Wij hebben werkbonnen voor een bedrijf en deze wil ik graag oplopend laten nummeren door excel per afgedrukte print, dit omdat dan alle bonnen weer terug te traceren zijn,
daarbij zou het fantastisch zijn als hij ook doornummert als excel afgesloten is geweest.
Nu ben ik een leek met Macro's maar ik heb begrepen dat dit wel mogelijk is.
Ik heb er een bijlage bij gedaan.
Op kolom I1 zou het nummer dan mogen komen, beginnend bij 1. ofwel de eerste print is bonnummer 1, en de 2e print is bonnummer 2, enzovoorts.
en als ik bij bonnummer 45 excel afsluit, dan zou het prettig zijn dat als deze weer opstart de bonnummers weer doorlopen vanaf bonnummer 45.
Ofwel elke bon heeft een uniek nummer.
Wie o wie kan mij hiermee helpen?
Bekijk bijlage Blanco werkb KOOPS.xls