OctaFish
Verenigingslid
- Lid geworden
- 6 feb 2009
- Besturingssysteem
- Windows 10/MacOS
- Office versie
- Office 365
@TS: ik snap niet helemaal wat je probleem is met het kiezen van een andere waarde;'bij mij werkt dat prima. Zeker met een afdrukvoorbeeldje. Maar iets handiger is het als je een macro aan de keuzelijst hangt, die het voor je regelt. In bijgaand document is dat uitgewerkt. Je kiest een optie, en als je dan in een regel eronder klikt, wordt de koptekst of voettekst automatisch bijgewerkt. Maar zonder de macro en Afdrukvoorbeeld doet-ie het dus ook prima.
Zelf ben ik dus geen voorstander van het gebruiken van stijlen voor zoiets simpels als verwijzingen; stijlen zijn echt bedoeld voor opmaak van het document. Koppen en subkopjes dus. Voor de rest gebruik je gewone REF velden.
Enkel zo'n opmerking als
.
Zelf ben ik dus geen voorstander van het gebruiken van stijlen voor zoiets simpels als verwijzingen; stijlen zijn echt bedoeld voor opmaak van het document. Koppen en subkopjes dus. Voor de rest gebruik je gewone REF velden.
Enkel zo'n opmerking als
zet bij mij alle haren (die ik nog heb) recht overeind. Ik denk dan: daar heb je weer zo'n gebruiker die het programma niet (goed) snaptEnkel oppassen dat je die style niet verder in je document meer gebruik.