formuliervelden verdwijnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Danique

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2007
Ik heb een formulier gemaakt waarin diverse formuliervelden staan (invullen tekst, aanvink hokje en vervolgkeuzelijst). Ik heb het formulier beveiligd en opgeslagen als sjabloon. Met bestand, nieuw heb ik een leeg formulier ingevuld. Als ik het ingevulde formulier per email aan iemand stuur, dan verdwijnen het aanvink hokje én de vervolgkeuzelijst. De tekstinvulvelden blijven wel staan. Wie weet hoe dat kan?
D.

Beste Axel,
Hierbij het formulier. Het gaat mis als ik het formulier invul en via Word, verzenden, naar emailadres. Dan valt het aanvinkhokje weg en de vervolgkeuzelijst. Ik ben benieuwd.
D.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Dag Danique,

Dat kan niet. Stuur eens zo'n document mee?

Gegroet,

Axel.

Dag Danique,

Ik heb het document wat jij hebt gemaild in prima staat ontvangen. Ik heb het document ook nog eens naar mijzelf gemaild en weer prima ontvangen. Alles werkt en er is niets verdwenen. Ligt het soms aan de ontvangers? Wat doen die er mee? Zetten ze soms de beveiliging uit?

Overigens zou ik de checkboxen van ontvangen door vervangen door een dropdownlist, omdat er meer dan één checkbox kan worden geselecteerd.

Gegroet,

Axel.

Hoi Axel,
Ik heb dit formulier zelf getest. Als ik het formulier verstuur per email aan mezelf, dan vallen die twee velden weg (aanvinkhokje en vervolgkeuze). Ik heb het nu maar opgelost om er tekstvelden van te maken. Die werken wel. Bij andere collega's valt soms het hele formulier weg. Ik denk nu dat het heeft te maken met de instellingen van de server of emailinstellingen.
Dank voor je hulp.

D.

Dag Danique,

Je kunt het ook anders doen. Met een Dialoogvenster (staat ook sjieker).

Open het bijgesloten document. Let op dit is een voorbeeld en nog niet echt te gebruiken.

Gegroet,

Axel.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan