• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formuliervorm

• Onderwerp starter Onderwerp starter coma
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

coma

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2002
Hoi,

Ik wil een soort van formulier gaan maken. De bedoeling is dat men een voorkeur voor een gekozen tijdvak gaat geven. Dus men kan zich inschrijven voor een gesprek en daarvoor een tijdstip kiezen. Voordat ik heel ingewikkeld ga doen is eigenlijk mijn vraag of het mogelijk is een cel te laten "sluiten" zodra deze is geselcteerd.
Klinkt wazig maar ik hoop toch dat mijn bedoeling duidelijk is. Of kan ik zoiets beter in Word maken vraag ik me nu af............

Alvast bedankt voor het eventuele meedenken! :thumb:
Groetjes!

Ik heb een poging gedaan een voorbeeldje te maken.

Bekijk bijlage Coma.xlsm

Binnen de dikke lijnen zijn alle lege cellen te kiezen.
Daar buiten en de gevulde cellen niet.
Als er op een lege cel geklikt wordt, moet een naam ingevuld worden, die vervolgens in de cel gezet wordt.
Daarna wordt de cel geblokkeerd.

Ik hoop dat dit helpt....

En waar moet dat resultaat weggeschreven worden ?

Super!

Wauw, dit werkt geweldig maar euh., als ik heel onbescheiden mag zijn.........
Stel nou dat ik ipv de inputbox per vakje een keuzelijst wil met de namen. Dat gaat me wel lukken. Maar is het mogelijk om een gekozen naam niet terug te laten komen in de keuzelijst als een volgende gaat invullen? :rolleyes:
Het resultaat hoeft niet weggeschreven te worden want dit geeft meteen een heelgoed overzicht.

Groetjes!

Bijna!

Hoi,

Een collega en ik hebben zitten knutselen. Aangezien het om 1 dag gaat hebben we de tijdvakken verspreid over meerdere regels. Nu lukt het ons niet meer om een cel te sluiten na het kiezen van een naam.

Wil je hier nog eens naar kijken aub?

Groetjes,
Conny

Bijlagen

Helaas

Helaas, als ik nu een naam kies word vervolgens alles geblokkeerd.

Super!!!!

Hoi,

Hartstikke bedankt allemaal, ben er erg blij mee!

Groetjes,
Conny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan