Forse problemen met computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinvb

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Ik heb sinds vanochtend opeens last met mijn pc. Als ik een pagina open kan ik hem daarna niet meer afsluiten. Ik krijg ook om de haverklap foutmeldeings rapporten op mijn scherm. Ik had gister de opera explorer gedownload. Kan opera misschien hiermee te maken hebben? Ik hoor graag van jullie wat dit is en wat ik er tegen kan doen. Ik heb dit probleem nooit eerder gehad.

Groet,
Reindert

Hoi,

Heb je al geprobeerd om hem naar een vorig herstel punt te zetten.

Modag

Hoi Modag,

Hoe doe ik dat? Ik heb wel de opera explorer gedeleted. En ik voer nu een complete scan uit met malwarebyte`s antispam. Ik heb dit probleem nooit eerder gehad. Leg mij even uit over dat herstelpunt.

Hoi,

Oke ,ga naar buro accessoires-systeemwerkset-systeemherstel en daar kan je een datum selecteren.

Modag

Laatst bewerkt:
Modag,

Ik heb intussen een systeemherstel uitgevoerd. Heb inmiddels een aantal keer pagina`s geopend en weer gesloten. Volgens mij doet alles het weer naar behoren( hoop ik dan ) Kan dit euvel aan de opera explorer gelegen hebben? Hoor dit graag van jou.

Hoi,

Als het nu wel werkt zou dat best eens kunnen.

Modag

Modag,

Dat zou best wel eens goed kunnen dat de opera explorer de boosdoener is van dit probleem. Ik download in iedergeval geen opera explorer meer. Maar hier op de site hebben ze tegen mij gezegd, dat opera explorer geen kwaad kon naast de explorer van windows? Het zou goed samengaan en lopen als een tierelier, nou niet dus. Maar in ieder geval weer dank voor je hulp Modag :thumb: Ben weer goed geholpen en weet voor de volgende keer waar ik moet wezen voor een systeemherstel.

Groet,
Reindert

Hoi

We leren elke dag weer wat bij succes verders :thumb::thumb::thumb:

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan