Fortis Online Banking werkt niet onder XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

calvin

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2000
Berichten
145
Ik heb hetzelfde gehad als jij. Bij mij pakte hij com 1 niet omdat de modemkaart com3 die al gebruikte. poort 2 deed het wel maar moest gedetecteerd worden door programmatje. ik zet hem hier wel onder mocht hij gedownload willen worden door iemand.
 

Bijlagen

  • olbconfig.zip
    11,3 KB · Weergaven: 18
Goedemorgen Jennifer!

De kaartlezer werkt bij mij onder Win XP Pro. De installatie ging in een keer goed. Wat kan ik doen om je te helpen? Misschien geen leuke vraag, maar heb je je exact aan de installatieprocedure gehouden? Ik zit nu op werk, maar ik dacht dat er een specifieke installatieprocedure was... met opstarten en aansluiten.
Misschien nog meerdere compoorten ingebruik bv intern modem oid?

Suc6!
 
Goeiemorgen heren!

Deze thread is al een hele oude.. kijk maar naar de data mijn laatste bericht in deze thread is van 31 juli vorig jaar... het probleem is allang opgelost, Fortis Online Banking werkt bij mij al een hele tijd sinds ik een programmaatje toegestuurd kreeg van de helpdesk die mijn compoort detecteerde.. mijn fout, had ik in de thread moeten zetten. Bij deze doe ik dat alsnog, ik zal de vraag ook op "opgelost" zetten en doe gelijk een slotje op deze thread :)

In elk geval nog bedankt voor jullie reactie!

Groetjes, Jennifer
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan