Forum down...

• Onderwerp starter Onderwerp starter epse
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

epse

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2002
Ik heb sinds een tijdje een forum ik heb hem gehost bij lycos... en eigenlijk nooit problemen gehad.. ( wel traag en af en toe niet bereikbaar)

Maar vanaf vandaag kom ik het hele forum niet meer op.. ik krijg telkens foutmeldingen ( ben ik ook al wel vaker tegengekomen maar gingen na een paar keer f5 te hebben ingedrukt wel weg)

Ook me vrienden komen er niet meer op dus ligt niet aan mijn pc.

Het geluk is dat ik een backup heb gemaakt. Maar die kan ik pas draaien als ik op de site kan in het adminpanel toch??

Je zou zeggen mischien ligt lycos plat maar ik ben al op verschillende forums geweest die ook bij lycos gehost zijn en daar kom ik gewoon op.

Ik heb een PhpBB forum

Alvast bedankt!

je kan er met FTP ook niet meer bij? zo nee, dan zou het wel eens kunnen zijn dat je bent gekicked. veel providers hebben liever niet dat je ALLEEN en forum draait... ze verwachten dat je er een WEBSITE host...

je kan beter er een kleine pagina omheen bouwen, en ja als je een backup van je database hebt gemaakt kan je hem op een andere website gewoon weer verder draaien..

Hmm heel appart ik zat een beetje in me ftp te rotzooien en opeens deed ie het weer!

Sorry voor het ongemak!

zo weet je in ieder geval dat je regelmatig backups moet maken :)

Geplaatst door almer
zo weet je in ieder geval dat je regelmatig backups moet maken :)

Inderdaad dat doe ik ook redelijk vaak want ik ben de laatste tijd veel nieuwe dingen aan het toevoegen en dat gaat vaak fout...

Hij gaat nu wel een stuk sneller weet niet hoe het kan :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan