forum dunner

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zie dat je foum down is maar ik kon uit de link (die overigens ook niet werkte) dat het een phpBB2 forum is.

Je kunt volgens mij (na toch lang zoeken) een phpBB2 forum niet smaller maken. je zou een eigen skin kunnen maken of er eentje downloaden van www.phpbb.com en dan onder skins.

Je kan de template zelf gaan bewerken, dat is niet zo heel moeilijk als je weet waar je mee bezig bent.

Anders kan je het eventueel inframen (zoals bijvoorbeeld op dit forum gedaan is).

Gebruik de Appalachia skin,die is mooi smal.Persoonlijk vind ik het ook een beetje te blauw(smurfenblauw).

Laatst bewerkt:
ja dat in frame kan ik doen ja, maare snap trouwens niet hoezo sommige hem niet krijgen heb 7 comp geprobeerd en allemaal doen ze het

Object not found!
The requested URL was not found on this server. The link on the referring page seems to be wrong or outdated. Please inform the author of that page about the error.
If you think this is a server error, please contact the webmaster
Error 404
www.jongeren-ridderkerk.nl
Thu 24 Apr 2003 06:38:13 PM CEST
Apache/2.0.40 (Red Hat Linux)

ja dat had ik vanmiddag dus ook en toen belde ik server op en die zei ik ontvang wel je moet even comp opnieuw opstarten en dat deed ik en toen deed die het, maar ligt dus niet aan comp

je kan het forum in een tabel of frames zetten..

t.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan