Forum ( hoeveel ruimte)

Status
Niet open voor verdere reacties.

joyrider

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 jul 2001
Berichten
1.416
ik wil een forum op mijn page zetten ..hoeveel ruimte heb je daar voor nodig...???
 
Niet echt super veel! Ligt eraan wat voor forum en hoeveel leden er naar je forum toe zullen komen en hoeveel posts er komen want dat kost jou ruimte hoemeer posts/leden er komen...

maar weet nog wel toen ik zelf een vbulletin forum had! had 140 leden en aardig veel posts stonden erop en je heb dan nie meer dan 10 -15 mb nodig...

dus valt erggg mee!
 
ik heb nog maar 5 mb over..dan zal dat wel te weinig zijn ..
 
Geplaatst door joyrider
ik heb nog maar 5 mb over..dan zal dat wel te weinig zijn ..

5 MB is genoeg voor invision power board. De gegevens over het forum gaan in een database en bij de meeste hosters heb je daar geen data limiet op.
 
Invision bord

Invision bord is prachtig maar dan ben je al bijna die 5 mb kwijt alleen voor het bord. Als je wat post hebt gaat het dus geheid een keertje mis.

Groetjes Debby
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geplaatst door Dolfhin


De gegevens over het forum gaan in een database en bij de meeste hosters heb je daar geen data limiet op.

BTW welke host hebben geen datalimiet op hun databases? Volgens mij klopt dat niet wat je zegt. Kun je voorbeelden geven? Ik heb ze namelijk nog niet gezien. :eek:

Groetjes Debby
 
idd ik had een maximum van 20 mb op mijn host toen die tijd.... ben nog nooit hosts tegengekomen met onbeperkte ruimte op db
 
Re: Invision bord

Geplaatst door starsearch
.... bij www.lientje.com ......
En ze hebben een superservice vind ik persoonlijk. Maar anders moet je het zelf een proberen met zo'n XMB bord. Maar dan heb je niet de support die Lientje geeft.

Groetjes Debby

Sorry, maar deze post van starsearch is wel erg eenzijdig en neigt naar reclame. Daarnaast is het geen antwoord op de vraag.
Dit hoort thuis in de sectie "Hosting"
Bericht aangepast.
Olav
 
Laatst bewerkt:
raar

Het is niet als reclame bedoeld. Ik heb wel degelijk antwoord gegeven. Ik raad aan geen invision te nemen omdat die al ongeveer 5mb nodig heeft qua ruimte. En ik ken géén providers die mysql dataverkeer vrij geven. En als alternatief gaf ik xmb. Die gebruikt ongeveer 1,5 mb. Maar ik begrijp overigens niet dat je mijn host zo raar op je beeld krijgt. Ik krijg het volgende te zien:

lientje.jpg


Weet je zeker dat het niet aan jouw verbinding of computer instellingen ligt?

Vind dit erg vreemd.

Groetjes Debby
 
probleem gevonden... in jouw link werd een "." meegenomen dus "www.lientje.com./"
Met dank aan headout voor het vinden van de oorzaak :)
 
Laatst bewerkt:
Re: raar

Geplaatst door starsearch
Het is niet als reclame bedoeld. Ik heb wel degelijk antwoord gegeven.
Het probleem is dat het wel zo over komt.

Druk eens op je www-knopje en je komt op een site waar duidelijk staat: deze site is powered by www.lientje.com . Waarschijnlijk wordt je door hen gesponsored ofzo, en ben je erg tevreden over de srevice. Maar dat maakt het niet minder reclame, en daar was mijn inziens niet omgevraagd.
 
bedankt voor de antwoorden ...ik zal eerst meer ruimte moeten hebben ..
 
Graag gedaan en suc6 met misschien je toekomstige forum!!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan