Forum in opera

Status
Niet open voor verdere reacties.

megaF

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jun 2003
De formulieren op www.megaforum.be zijn heel slecht zichtbaar als je het forum bezoekt met de Opera webbrowser ?

Iemand een idee hoe dit komt?

Dat komt doordat de java ondersteuning in Opera veel minder goed is dan in Internet Explorer

Je zou dan opera met java moeten downloaden dan is het een stuk beter !!

ik zie het met Opera 7.11 nl( met java) goed ...niets mis mee..mooi forum

Ok, bedankt, zal het doorgeven aan onze leden die Opera gebruiken! :-)

Ik heb net een 3 uur geleden Opera(zonder java->heb Java SDK 1.4 op de PC :)) gedownload (ziet er goed uit overigens en alles is goed instelbaar).

Maar wat ik kan zien van die pagina dan werkt deze gewoon goed.

Je kunt in je surf-carriere :P wel eens sites tegenkomen die het met opera niet (helemaal) goed doen. Dit komt dan doordat de site compleet voor IE gemaakt is.
Het enigste wat je daar tegen kunt doen is de beheerder erover attenderen en IE gewoon als niet-standaardbrowser erbij houden (dus niet zo'n deinstallatie IE handleiding gaan doen) voor die sites.
En ook middel tegen die sites is je Operabrowser up to date houden zodat als er nieuwe mogelijkheden in komen je die ook hebt.

De groeten,
Mark

Laatst bewerkt:
Soms kom je wel eens van die amateur site's tegen jah. Van die site's gemaakt door gasten die net gisteren html hebben geleerd en nog geen ene donder weten van goed desing. Van die gasten die een matrix achtergrond nemen met zwarte teskt en groenen hyperlinks als de site over hun kat gaat.

Dat soort site's kun je het beste mijden aangezien ze het meestal niet eens waard zijn om te worden bekeken door de beste browser te wereld (hej das ook maar een menning, mijn menning niet de jouwe).

Als het een proffesionele site betreft kun je de eigenaar mailen of een alternative site opzoeken.

Opera ondersteunt alle standaarden goed en de meeste proffesionele pagina's worden prima weergegeven in opera.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan