Forum onbereikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

DJJochem

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2010
Hallo allemaal,

Ik heb laatst via vBulletin een forum opgezet.
Allemaal gelukt, installatie werkte ook goed.
Maar sinds vandaag kom ik vanuit mijn browser niet meer op mijn forum.
Ook niet vanaf andere pc's bij ons thuis.
Heel vreemd allemaal.
Maar het gekke is dat ik via FTP wel alle bestanden op de host kan zien/aanpassen.
Hoe kan dit?

Groet, Jochem

Meest logische verklaring zou zijn dat de webserver software (Apache, IIS, etc.) gestopt is.
Kijk dat dus na. En áls die gestopt is, kijk ook na in de logboeken (van de webserver-software én van de Windows/Linux waar je serverprogramma onder draait) wanneer en waarom het proces gestopt is.
In ieder geval ook in dat geval even proberen of de webserver service te starten is.
Het FTP serverprogramma hoeft (zeker in het geval van Apache) NIET gestopt te zijn, want dat hoort een ander serverprogramma dan Apache bij (namelijk IIS of FTP Daemon etc.)

PS: Volgens mij kom jij al lang genoeg op het forum om te begrijpen dat met zo weinig informatie als in jouw startposting er behoorlijk gegokt moet worden naar (bijv.) het besturingssysteem van je server, het webserver service programma dat je gebruikt, het FTP service programma etc.... :shocked:

Tijs.

Hallo Tijs,
Ben er al achter wat het probleem was.
Ik herinner mij dat het niet meer werkte na het installeren van een plug-in.
Plug-in verwijderd, en nu werkt alles weer!

Volgens mij kom jij al lang genoeg op het forum om te begrijpen dat met zo weinig informatie als in jouw startposting er behoorlijk gegokt moet worden naar (bijv.) het besturingssysteem van je server, het webserver service programma dat je gebruikt, het FTP service programma etc.... :shocked:
Ja sorry, mijn foutje.
Maar ik was nogal pissig omdat het niet werkte zoals het moet enzo.
Maar bedankt voor je aanwijzing ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan