forum software

Status
Niet open voor verdere reacties.

Example5

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2008
beste...

ik ben op zoek naar forum software/script. iets als vbulletin, maar dan minder prijzig.

het mag best iets kosten, maar hoe minder hoe beter.

de features:
log in/registratie/user panel
moderator/admin functies
post mogelijkheden voor geregistreerde gebruikers.

weet iemand een goede site voor mij?

Ik was eens als beheerder een medewerker van een website met een forum die phpBB gebruikte.

Het is alleen een gratis software ,nou vooruit dan maar ik zal me opofferen zet het mag best iets kosten dan maar op mijn bankrekening. :)
Nee hoor dat is natuurlijk maar een geintje ,als het goed gaat lopen met je forum en het bandbreede verbruik omhoog schiet wordt het vanzelf iets meer kosten.
Ken het beheer paneel van vBulletin niet maar buiten dat die forum wat uitgebreider en meer aangekleed was in het gebruikers sectie voelt het gebruik het zelfde aan als deze vBulletin forum.

maar is phpbb dan iets dat extern gehost is? het liefst betaal ik namelijk eenmalig voor een script en dan gooi ik het op mijn eigen hosting...

Nou we konden het overal hosten waar het nodig was de hele wereld rond.

PHPbb kun je op je eigen server hosten, mits deze PHP en MYSQL ondersteunt.

okee maar wat ik dus begrijp is dat phpbb gratis is? is dat dan ook voor commercieel gebruik?

phpBB is vrij in gebruik, zolang u kennis heeft genomen van de licentie waar de phpBB software onder valt.

De vraag zit hem ook wel beetje in hoe je het commercieel gebruik ziet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan