Forum starten

• Onderwerp starter Onderwerp starter gta
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

gta

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2006
Ik ben dus van plan om een forum te starten. Meer bepaalt een gamesforum, maar ook met onderdelen als muziek, multimedia (mp3,gsm,...), film enzovoort.

Alleen volk krijgen is dus niet altijd simpel ook ik. Maar daar wil ik iets aan doen. Door bijvoorbeeld wedstrijden te doen. Waarmee je een console/game of iets anders mee kan winnen. Alleen is dan de vraag hoe vind ik sponsers hiervoor. Vraag is meer hoe begin je er mee. Want vele sites doen nu eenmaal wedstrijden.

Ook over de rest zijn tips welkom. (bijvoorbeeld welke gedeelte moeten er zeker zijn op een forum. Bijvoorbeeld muziek,film..) Of wat een forum zeker moet hebben.

Je moet een website de tijd geven om bezoekers te trekken.
Zorg dat je forum overzichtelijk is en een doel heeft.
Plaats je adres in google en zorg dat je veel parter sites hebt. Laat je link achter op zoveel mogelijk pagina's (niet spammen!!!!) en zorg ervoor dat je geduld hebt.
Sponsoren geven geen geld uit aan websites waar niemand komt.
Zodra je bezoekers hebt kun je sponsoren zoeken...Eerder niet...

Orgineel

Hoi,

Je forum moet een beetje origineel zijn!
Zelf heb ik ook een forum: http://forum.myblogsite.nl Op dit moment zijn er 3 active leden.
Dit zijn er zeker niet veel. Maar er staat wel iedere dag een nieuw bericht op. Dat is gewoon al leuk. Om te zorgen dat je een paar active leden krijgt moet je forum redelijk orgineel zijn!
Zo heb ik een forum waar mensen vragen kunnen stellen over hun website. Maar het forum richt zich ook erg op: bloggen!
Daardoor is mijn forum origineel!
Je moet dus zorgen dat je een onderwerp hebt. Wat weinig forum's hebben.
Naatuurlijk kan je het ook op mijn manier doen en een onderwerp hebben wat veel forum's al hebben. Maar ook een onderwerp wat weinig forum's hebben.
Nu wil ik absoluut niet zeggen dat mijn forum ontzettend goed is of zo hoor! Ik bedoel het als tip! :D

das het belangrijkste van een forum. Niet eentje "alweer zo'n forum" maar mee van "cool, das een leuk forum"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan