forum underground :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

BrEeZeR

Inventaris
Lid geworden
27 apr 2001
Hey,

Sinds vandaag is m'n Chello lijn sneller en het leek mij een prima gelegenheid om een soort van underground te openen. Dit houdt in dat je daar gewoon relaxt kunt ouweh0eren met andere Helpmijers zonder al die regels enzo :)

De url is : http://breezer.dyndns.org/forum/ .

Hoop dat het net zo goed gaat lopen als het oude breezer's place ;)

Groeten,

Breezer / Dennis

Laatst bewerkt:
Ja lekker van Chello, had net voor die tijd ADSL bij Demon aangevraagd om de snelheid.........:(

Ach, kabel voert toch een verloren strijd, dus je zit nog niet zo slecht met ADSL.
Hoor trouwens dat DEMON wat uitrolproblemen heeft door het grote aantal aaanvragen.

Geplaatst door Caspar107
Ja lekker van Chello, had net voor die tijd ADSL bij Demon aangevraagd om de snelheid.........:(

Same goes4me afgelopen november bij hccnet, vlak na mij aanvraag tot opzegging las ik op webwereld dat er verhogingen kwamen van kpn(zelfde week nog:( ) ma bij DEMON hebben gelukkig niets te klagen toch?

Leuk idee Breezer:thumb:

Laatst bewerkt:
Topic was even weg, moest even wat dingen aanpassen qua naam e.d maar dat is nu opgelost. :)

Waarom zet je je URL niet in je onderschrift.;)
Zal je exposure behoorlijk doen toenemen denk ik.:D

Geplaatst door sigma
Waarom zet je je URL niet in je onderschrift.;)
Zal je exposure behoorlijk doen toenemen denk ik.:D

Moet nog even een logo maken voor in de handtekening :)

Is de snelheid trouwens te doen? Heb nu +/- 40 ~ 45 kb/s upload.

Site is erg snel, maar ja er zijn nog niet veel gebruikers online. :)

alleen hij is TE standaard....;)

je hebt gewoon die Xpression skin gedowbnd van ipbplanet..:p

zou er zoziezo wel een logo inmaken maakt niet uit wat alles beter dan dit:rolleyes:

mja vind de skin ook een beetje euh.. na ja, Andere skin gewoon :D

En D is al bezig met een nieuw logo :)

Geplaatst door Nick341
alleen hij is TE standaard....;)

je hebt gewoon die Xpression skin gedowbnd van ipbplanet..:p

zou er zoziezo wel een logo inmaken maakt niet uit wat alles beter dan dit:rolleyes:
Als je nagaat, hij is nog maar 2 dagen online, en BrEeZeR heeft wel wat meer te doen dan constant met underground aan de slag .. :)

Geplaatst door aaajeetee

Als je nagaat, hij is nog maar 2 dagen online, en BrEeZeR heeft wel wat meer te doen dan constant met underground aan de slag .. :)

Daarom ben ik er :D

Ik ga ASAP een eigen skin kan maken, iig orgineel.. als je een forum tot een succes wilt brengen moet je er ook moeite voor doen is het niet? :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan