Forum voor terroristen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

saldos

Inventaris
Lid geworden
3 aug 2001
Ik was toevallig op google iets aan het zoeken en toen stuitte ik op een forum die gewoon schandelijk voor woorden is. Het was een forum voor terroristen. Mijn vraag is: is er een plaats waar je kunt klagen over bepaalde websites zoals deze:

http://www.soundofegypt.com/

En zo ja, waar dan wel?

Laatst bewerkt:
Te zot.......goed ik ga er verder geen woord aan vuil maken.

misschien bij het meldpunt discriminatie?

groet
Harmen

vaak heeft je provider abuse@ adres, misschien dat je het daar kunt melden.... meldpunt discirminatie is ook een idee inderdaad....
het is een Amerikaanse site, ik weet niet hoe dat werkt...

heb nog even wat info gezocht over die site:

Registrant:
MSM Saadawi
Suite 700
Toronto, ON M5V 2H1
CA

Registrar: DOTSTER
Domain Name: SOUNDOFEGYPT.COM
Created on: 29-AUG-00
Expires on: 29-AUG-03
Last Updated on: 08-NOV-02

Administrative Contact:
Saadawi, MSM ip3@msn.com
Suite 700
Toronto, ON M5V 2H1
CA
20 10 106 3471

Technical Contact:
Saadawi, MSM ip3@msn.com
Suite 700
Toronto, ON M5V 2H1
CA
20 10 106 3471

Domain servers in listed order:
NS1.EASY-CGI.COM
NS2.EASY-CGI.COM

Forum voor terroristen??? Heb je wel de goede link gegeven?

Groetjes,
Bennie

Geplaatst door Bennie
Forum voor terroristen??? Heb je wel de goede link gegeven?

Groetjes,
Bennie

Ik vraag me ook af waar hij dat vandaan haalt. Ik kan niks ontdekken in het forum wat op terrorisme duidt .

Ik heb verder alleen het eerste verhaaltje gelezen, waar gaat het jullie om dan.

= liever lui dan moe

En wat is er mis met het eerste verhaaltje dan?

Groetjes,
Bennie

"My 6 year old daughter is going to kill jews when she grows up"?

Dat is toch wel een goede bron van terrorisme neem ik aan.
Het feit dat je dat je dat op zo een positieve manier erin zet, is een goede site om terroristen te maken.

wrijft in zin ogen en gaat toch nog maar is een keertje lezen.......

Ik weet niet hoe jullie dat bericht lezen, maar ik lees een aangrijpend verhaal van zesjarig meisje dat haar vader vertelt dat ze later inderdaad van plan is om joden te vermoorden. Vader reageert verbijsterd: "Frankly and completely flabbergasted I couldn’t believe I was hearing this". Dochterlief legt vervolgens uit hoe ze daartoe is gedreven. Zegt onder meer "Because I watch TV about Palestine and Jews". In een regio waarin dergelijk tv-beelden dagelijkse kost zijn, is dat vermoedelijk niet zo verbazingwekkend. Vader zit zelf met de handenn in het haar en legt de situatie voor in het forum: "comments"?

Nu ineens wordt er getetterd dat het hier om een "terroristenforum" gaat ( ja, ja, de oorlog in het midden-oosten is nabij en de mensen worden gelijk zenuwachtig).

Nog maar een keer: waar ligt het probleem? Misschien het bericht nog maar een keer lezen?

Groetjes,
Bennie

Geplaatst door saldos

Het feit dat je dat je dat op zo een positieve manier erin zet, is een goede site om terroristen te maken.

Dat is geen terrorisme:rolleyes:

ter·ro·´ris·me (het ~)

1 het ontwrichten van een samenleving door daden van terreur, met een politiek oogmerk

En een positieve manier? Ik zie geen positieve opmerking van die persoon die dat plaatst:confused:

Geplaatst door saldos

Wanneer je het hele verhaal leest dan zul je merken dat deze persoon het heeft geplaatst om zijn ongeloof en verontwaardiging betreffende de uitspraak van zijn dochter te delen met andere leden van het forum.

Ik heb nu even de tijd genomen het bericht te lezen en krijg ook de indruk dat pa geen raad weet met de gedachten van zn dochter.

quote: Nu ineens wordt er getetterd dat het hier om een "terroristenforum" gaat ( ja, ja, de oorlog in het midden-oosten is nabij en de mensen worden gelijk zenuwachtig).

Vind ik ook een beetje overdreven.

Ik ga slapen

de groeten.......

Geplaatst door Lekkere Kwal
saldos en harmen__666: Ik weet niet hoe het met jullie Engels is, maar ik geloof dat jullie het maar eens moeten bijspijkeren...

Nou ik weet niet hoe jou Engels is, maar ga maar een even naar de hoofdpagina van deze site:

http://www.soundofegypt.com/

"Israel has become a criminal organization within the meaning of USA law.
That means all citizens of Israel are members of a criminal organization.
Anyone with Israeli citizenship is a criminal even if they have never committed a crime.
Being an Israeli citizen is a crime in itself.

All citizens of Israel can vote.
Israel is a democracy.
Its government is the will of its people.
Therefore, all Israelis are responsible."

HAHA........hoe fout kan je iets interpreteren :)

Voor alle mensen die het nog niet snappen:
Die man op dat forum zit er over in dat zijn dochtertje zo beïnvloed wordt door alles wat er op tv verteld wordt over 'jews', Joden dus. Dat dochterje heeft namelijk begrepen dat joden slecht zijn, en daarom zegt ze dat ze later joden gaat ombrengen.

Ben ik nu ook een terrorist omdat ik dit (heel simpel) vertaald heb???:)

Het gaat over het forum in het algemeen en niet over die man die dit verteld.

Geef dan alleen de link naar het forum en niet naar zo'n topic die niet goed met terroristme vergeleken kan worden:thumb:

Dat het forum niet onbevooroordeeld is, zal ik niet ontkennen. Maar het verhaal dat je presenteert is een niet meer dan een - mijn inziens nogal ongenuanceerde - stelling, waarop iedereen kan reageren of die het daar wel of niet mee eens bent. En als ik zo links en rechts de reacties lees, heb ik althans niet de indruk dat het hier om een volstrekt losgeslagen "terroristenforum" gaat. Misschien toch ook maar eens de reacties lezen? Links en rechts wat zinnetjes uit hun context plukken, draagt maar weinig bij tot een zinnige discussie. Hoog van de toren roepen dat het hier gelijk om een "Terroristenforum" gaat, getuigt van paranoia en een paniekreactie.

Groetjes,
Bennie

Geplaatst door Bennie
Dat het forum niet onbevooroordeeld is, zal ik niet ontkennen. Maar het verhaal dat je presenteert is een niet meer dan een - mijn inziens nogal ongenuanceerde - stelling, waarop iedereen kan reageren of die het daar wel of niet mee eens bent.

Het forum niet onbevooroordeeld? Dat is nogal zacht uitgedrukt vind ik.
Ben jij wel goed aan het lezen?

"YES BURN HOLLYWOOD, BURN ISRAEL, BURN MOTHER F.....s.

The blood of our people will NOT go unavenged.

End your occupation u homicidal and terrorist jews."

Dit zou op een forum in Nederland nooit geaccepteerd worden als dit over Nederlanders ging.
Door forums als deze komen er nog meer 11 septembers.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan