Forum voor terroristen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zei Niet onbevoordeeld. Wie leest er nou goed?

Groetjes,
Bennie

Geplaatst door saldos
Fair enough. Link veranderd.
Maar ik vind forums zoals deze gewoon niet kunnen:

http://www.soundofegypt.com/forum/showthread.php?threadid=1924
Je moet niet vergeten dat dit een Egyptische site is, en er ook Palentijnen en Israeli's posten. Als je al die tijd al met elkaar in oorlog bent vind ik het niet zo vreemd om zulke reacties over en weer te krijgen.

Jij bekijkt het alsof het een Nederlands kaaskoppenforum is, dat is het niet, het Midden-Oosten is juist de grootste broeikas van geweld en oorlogen van deze tijd, geen wonder dat ze ook dat afreageren op forums e.d.

Ik kan je slechts gedeeltelijk gelijk geven Saldos.
Er zullen ongetwijfeld leden zijn die zich achter het terrorisme scharen, maar dan is het niet juist om het een forum voor en door terroisten te noemen.
Net zo min alsdat de stelling klopt dat alle Israelies criminelen zijn.
Ik denk dat dit lid de discussie het beste verwoord;
"We Arabs welcome you to the forum and look forward to hearing your perspective in the issue. This is an educative process in which we all attempt to look and learn about the other. We hope your idealism applies to yourself as much as you hope that it applies to us."
Aan de andere kant bevind er zich ook weer zo'n bevoordeelde in dezelfde discussie die de boel verziekt.
Affijn je moet het zelf maar even lezen;
http://www.soundofegypt.com/forum/showthread.php?threadid=1716
Ik vind het zelf wel een goed iets dat er over een bepaald standpunt kan gediscusierd worden, mar moet ook eerlijk bekennen dat ik nog niet het gehele forum heb dooorgenomen (ben je wel ff bezig)

Geplaatst door saldos
Fair enough. Link veranderd.
Maar ik vind forums zoals deze gewoon niet kunnen:

http://www.soundofegypt.com/forum/showthread.php?threadid=1924
Natturlijk heeft iedereen inhoudelijk een mening over de situtie. Wat ik niet begrijp is dat we wonend in een land waar je je mening mag geven, zo veel moeite hebben met het op internet zetten van een discussie. De link met terrorisme zie ik niet, discriminatie zit meer in de lijn. Wat de relatie met internetbeveiliging is zie ik in ieder geval niet. Als iemand er iets mee wil moet hij dat uiteraard zelf weten.

Geplaatst door Lekkere Kwal
Je moet niet vergeten dat dit een Egyptische site is, en er ook Palentijnen en Israeli's posten. Als je al die tijd al met elkaar in oorlog bent vind ik het niet zo vreemd om zulke reacties over en weer te krijgen.

Jij bekijkt het alsof het een Nederlands kaaskoppenforum is, dat is het niet, het Midden-Oosten is juist de grootste broeikas van geweld en oorlogen van deze tijd, geen wonder dat ze ook dat afreageren op forums e.d.

Het is geen Egyptiesche site maar een Amerikaanse site:

MSM Saadawi
Suite 700
Toronto, ON M5V 2H1
CA

Hij heet alleen Egypt.com

kvind het niet echt een terroristische site. gewoon mensen die een hoop lullen net als op veel nederlandse forums(meervoud van forum iemand????)

iemand die kan lezen waar de poll overgaat?

ik wist overigens nieteens dat ze daar computers hadden :)

Volgens mij volg jij niet helemaal waar het forum over gaat, des te meer topics ik lees des te opgefokter ik wordt. :mad:
Ga 'm gauw uitgooien en naar bed, welterusten allemaal.

Geplaatst door saldos

Nou ik weet niet hoe jou Engels is, maar ga maar een even naar de hoofdpagina van deze site:

http://www.soundofegypt.com/

"Israel has become a criminal organization within the meaning of USA law.
That means all citizens of Israel are members of a criminal organization.
Anyone with Israeli citizenship is a criminal even if they have never committed a crime.
Being an Israeli citizen is a crime in itself.

All citizens of Israel can vote.
Israel is a democracy.
Its government is the will of its people.
Therefore, all Israelis are responsible."
Volgensmij begrijp je het echt niet hoor....

Dit is een STELLING, vandaar dat er ook "Please, agree or disagree by clicking here" onder staat. Ze redeneren door op de Amerikaanse Wetgeving en baseren daar die stelling op. En vervolgens kunnen bezoekers hun mening daarover geven.

Toch maar een cursusje Engels proberen?

En het is weldegelijk een Egyptische site, of hij nou in Amerika of Swaziland geregistreert staat, de site gaat over Egypte.

EDIT (voor dat we weer verwarring krijgen): de site gaat dus over Egypte, maar daar bedoel ik mee dat het dus over de situaties in en om Egypta gaat, waaronder de conflicten in het Midden-Oosten.

Laatst bewerkt:
Zeg Lekkere Kwal,
Wat maakt dat nou uit of het een stelling is of niet???

Ook in stellingen mag je niet discrimineren.
En je bent wel erg beinvloedbaar als je denkt dat dit op een Amerikaanse wetgeving gebasseerd is.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door saldos
Zeg Lekkere Kwal,
Wat maakt dat nou uit of het een stelling is of niet???

Ook in stellingen mag je niet discrimineren.
En je bent wel erg beinvloedbaar als je denkt dat dit op een Amerikaanse wetgeving gebasseerd is.
Ze discrimineren toch niet? Dit is de Nederlandse versie ervan:

Israel is een criminele organisatie geworden in de betekenis zoals genoemd in de Amerikaanse wet. Dat betekend dat alle inwoners van Israel lid zijn van een criminele organisatie. Dus elke inwoner van Israel is een crimineel ookal hebben ze nooit een misdaad begaan. De Israelische nationaliteit hebben is al een misdaad op zich.

Alle inwoners van Israel kunnen stemmen.
Israel is een democratie.
Zijn regering is de wil van zijn volk.
Daardoor zijn alle Israliërs verantwoordelijk (... voor de daden van Israel dus).

Zie jij hier enige vorm van discriminatie? Ik niet... Of je het met de stelling eens bent is een ander verhaal. Dus wat is hier mis mee? Als ik dit op mijn site zou zetten zou ik dus in jouw ogen een terrorist en iemand zijn die discrimineert? Kom nou.....

Saldos,

Ik heb de hele topic gevolgd. Ik vind het een beetje heel erg overdreven zoals je je opstelt. Ik ben bang dat je vanwege je eigen roots ongenuanceerd reageert. En wat ik erger vind, je misleidt mensen. Als je je niet senang voelt met zo'n site, is het aan jou om er iets aan te doen. Ik persoonlijk vind het absoluut geen terroristische site en ook geen site waar terroristen gekweekt worden. Dus lijkt het me verstandig dat je maar een einde maakt aan deze discussie. Het irriteert heel veel mensen!!!

Als jij dit geen discriminatie vind, dan ben je net zo bevooroordeeld als die gasten op dat forum.

Want stel dat ik een stelling zou maken:

Turkije is een criminele organisatie volgens de Nederlandse wet. Dat betekend dat alle inwoners van Turkije lid zijn van een criminele organisatie. Dus elke Turk is een crimineel ook al hebben ze nooit een misdaad begaan. De Turkse nationaliteit hebben is al een misdaad op zich.

Alle inwoners van Turkije kunnen stemmen.
Turkije is een democratie.
Daardoor zijn alle Turken verantwoordelijk.

Dit zou nooit geaccepteerd worden in Nederland op een forum.

Verder wil ik er geen woorden aan vuil maken en beeindig ik deze discussie.

Laatst bewerkt:
Jij durft!!!

Kijk eens naar de kreet onder je naam aan de linkerkant. Noblesse oblige en dat geldt niet alleen voor het beantwoorden van vragen
.

Geplaatst door saldos
Als jij dit geen discriminatie vind, dan ben je net zo bevooroordeeld als die gasten op dat forum.

Want stel dat ik een stelling zou maken:

Turkije is een criminele organisatie volgens de Nederlandse wet. Dat betekend dat alle inwoners van Turkije lid zijn van een criminele organisatie. Dus elke Turk is een crimineel ook al hebben ze nooit een misdaad begaan. De Turkse nationaliteit hebben is al een misdaad op zich.

Alle inwoners van Turkije kunnen stemmen.
Turkije is een democratie.
Daardoor zijn alle Turken verantwoordelijk.

Dit zou nooit geaccepteerd worden in Nederland op een forum.

Verder wil ik er geen woorden aan vuil maken en beeindig ik deze discussie.
Ik vind jouw vergelijking nergens op slaan. Ten eerste is Israel wel degelijk een criminele organisatie (het begaat oorlogsmisdaden tegen de mensheid) volgens de Amerikaanse wet. Dat is een feit, en vervolgens wordt er door die website op doorgeredeneert. Dat dat geaccepteerd wordt is niet meer dan logisch, want de redenering is eigenlijk ook logisch.

In jouw stelling zeg je dat Turkije een criminele organisatie zou zijn, volgens de Nederlandse wet. Alleen dat klopt al niet, dus de hele stelling klopt niet. Vandaar dat je zo'n stelling niet zonder slag of stoot kan posten op een Nederlands forum, het is 1 groot leugen, iedereen zal er dan ook mee oneens zijn.

Echter de stelling over Israel zou logischer wijze kloppen, of mensen er ook mee eens zijn, dat is dus de vraag op het forum, en natuurlijk kan zoiets gepost worden, het is gebaseerd op een feit.

Als mod hou ik deze topic in de gaten. Blijft het een faire discussie, met argumenten onderbouwde meningen, dan blijft ie open.

Zo gauw er een ruzie achtige sfeer ontstaat, en oneliners geplaatst worden, gaat ie dicht.

Geplaatst door headout
Als mod hou ik deze topic in de gaten. Blijft het een faire discussie, met argumenten onderbouwde meningen, dan blijft ie open.

Zo gauw er een ruzie achtige sfeer ontstaat, en oneliners geplaatst worden, gaat ie dicht.
Omdat deze discussie niets te maken heeft met internet beveiliging stel ik voor hem te verplaatsen naar de members chat.

Saldos je hebt helemaal gelijk, maar ja het internet is nu eenmaal een gewild communicatiemiddel voor allerlei randgroeperingen en terroristen om blijk van hun mening te geven en mensen op te roepen tot weet ik wat nog meer.....

Naar zeggen blijkt ook die SQL-worm een attack van terroristen te zijn om het hart van de Amerikaanse economie te raken en ik zou er niet van staan te kijken als het echt zo is...

gewoon cyber-terrorisme en denk maar na als deze worm een voorproef/test is geweest, wat de opvolger kan aanrichten......

tja het is allemaal ver gezocht maar toch.. want wat is dé manier om de Amerikaanse/Europese economie te ontwrichten....... juist ja een....."cyberattack"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan