forum vraag phpbb

Status
Niet open voor verdere reacties.

michelmathers

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2002
mijn vraag is: hoe maak ik subforums.....met phpbb
kijk bij vbb
bij phpbb kan je bijvoorbeeld alleen internet en hierzo
Internet > Internet Homepage > Forums
dat wil ik ook maar hoe????
greetz

Forum Beheer en dan
Management
en dan zie je daar wat je allelmaal kan aanmeken

Wat bedoel je dan met sub ??? Een categorie of als je dan op Inter klikt dat je dan een lijst krijgt met bijv Homepage en als je op homepage klikt krijg je e vragen ?>

Je hebt het tog goed???het is toch overzichtelijk en heb je een betaalde host ?

Geplaatst door XxStefkuHxX
Je hebt het tog goed???het is toch overzichtelijk en heb je een betaalde host ?
hij wil het overzichtelijker...
kijk bovenin:
Home > Vraag en antwoord systeem > Internet > Internet Homepage > Forums > forum vraag phpbb
Vraag en antwoord systeem heeft michelmathers ook voor mekaar gekregen...
Internet (een sectie) heeft hij ook
maar nu wil hij onder de sectie internet nog een sectie maken...en dat krijgt hij niet voor mekaar...

@michelmathers: ik zou je zelf wel willen helpen, maar ik heb zelf weinig ervaring met forums...

Volgens mij gaat het niet bij phpbbforums.
Of ik heb het verkeerd begrepen maar dus je bedoelt:''als je bv op internet klikt dat je dan nog op homepage enzo kan klikken dat je dan de vragen krijgt ?
Als dat zo is?! Dan heb ik een minderleuk antwoord voor je !
Het gaa niet:( :( :(
Of probeer www.phpbb-nl.com daar kun je allemaal vragen stellen en misschien bestaat er een hack voor en kunnnen zij je daar aan helpen:D
MVG
XxStefkuHxX

Geplaatst door XxStefkuHxX
Maar hoezo heeft helpmij eigelijk een vbulletin waarom geen phpbb?

Toen Helpmij opgericht werd was er nog geen phpBB voor zover ik weet. En dan nog, phpBB is nou niet echt een forum die er professioneel uitziet en veel opties heeft. (Imo)

nou vind mijn forum er toch netjes uitzien, ligt eraan hoeveel hacks je over phpbb gooit, maar had nog vraagje:
hoe scherm ik af voor bepaalde mebers dus geselecteerde groep?????

Oh das makkelijk

Forum Beheer>Premissies dan moet je een forum selecteren, dan Zoek Forum, en dan kun Openbaar enzo instellen !
Dit moet je echter wel forum voor forum doen:(

Geplaatst door BrEeZeR
En dan nog, phpBB is nou niet echt een forum die er professioneel uitziet en veel opties heeft. (Imo)
Definieer professioneel eens. Ik denk dat dit een smaak kwestie is, en weinig met wel/niet professioneel te maken heeft. Als je zegt dat het weinig opties heeft, ben ik bang dat je je (te) weinig verdiept heb in phpBB.

Mooie hack

Maar ik heb hem niet nodig.
Te weinig opties heeft hij voor mij niet:D

Geplaatst door headout

Definieer professioneel eens. Ik denk dat dit een smaak kwestie is, en weinig met wel/niet professioneel te maken heeft. Als je zegt dat het weinig opties heeft, ben ik bang dat je je (te) weinig verdiept heb in phpBB.

Ik bedoel dat ik de standaard style er niet echt professioneel eruit vind zien. Te grote knoppen enzo.. ik heb het liever strak en 'zakelijk' maar dat zal idd wel een kwestie van smaak zijn.

Ik heb phpBB een tijdje gebruikt maar het beviel niet echt.. waarom weet ik niet precies meer :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan