Forum weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Ik wil mijn forum her-installeren.
Kan ik gewoon de map weggooien? En als ik hem dan opnieuw installeer ligt mijn MYSQL dan niet in stukjes?

Je wilt geheel opnieuw beginnen met je forum?
dus alle leden weg etc?

indien dat zow is dan verwijder je de bestanden van je server en dan upload je alles opnieuw en run je de installfile weer! dan moet je even voor de optie kiezen tijdens de installatie om de db te wissen en dan vervolg je de installatie weer en indien dat klaar is heb je je forum weer... maar houd er rekening mee: al je leden en posts zijn dan verdwenen...

Ja, inderdaad. Helemaal weg.

Dus als ik alels gewoon van mn server af gooi krijg ik er geen problemen mee dat de d.base een zooitje is als ik kies voor "dbase wissen"?

Als je alles van je server afgooit mbt je forum en daarna weer alles upload en je runt de install file dan krijg je de melding dat je db niet leeg is. dus vraagt hij of je je db wil wissen. Dan haalt hij alle queries etc eraf en is hij weer schoon en kun je de installatie vervolgen... en dan heb je weer een forum zonder leden en posts!

Invision board werk ik nooit mee maar die doet het dus automatisch! Bij Vbulletin kies je voor de optie :)
Maargoed het probleem is weer opgelost :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan