Forumsoftware, welke functies?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Plug-ins? Lekker... dan zit je weer met compatibiliteitsproblemen en andere zever. Gewoon netjes alle functies bij in het forum stoppen. Dingen zoals kalenders e.d. laat je uiteraard sowieso weg.

Heren, houden we het netjes tegen elkaar aub?

Plug-ins? Lekker... dan zit je weer met compatibiliteitsproblemen en andere zever.
Dat hoeft helemaal niet. Als Breezer zelf alles schrijft is er niets aan de hand. Als hij het goed progt dan blijven dingen prima werken. De liefhebber heeft een superklein praktisch messageboard en kan uitbreiden naar smaak. Vrij uniek in de markt ook.

Gewoon netjes alle functies bij in het forum stoppen. Dingen zoals kalenders e.d. laat je uiteraard sowieso weg.
Dat is met twee maten meten. Wat jij belangrijk vind, vindt een ander niet belangrijk. Jij laat de kalender vallen, een ander wil die, en laat de quick reply vallen.

Ik geef alleen maar aan wat míj goed dunkt, Breezer moet zelf weten wat 'ie uiteindelijk doet.

Ben nu eerst even bezig met een ander projectje wat eerst voor privé gebruik is. (Bijhouden van energieverbruik). Voorproefje:

attachment.php

Ik beloof dat ik m'n forum echt nog wel afmaak, maar eerst even dit. ;)

Bijlagen

• energizer.JPG
    energizer.JPG
    23,5 KB · Weergaven: 44
Ik zou gewoon graag een standaard forum willen, met t liefst een afgesloten gedeelte voor admins en moderators....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan