doesjesbedum
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 jan 2004
Ik heb twee foscam ip-camera's in mijn netwerk draaien. Die zijn direct via het netwerk maar ook via internet te benaderen, tenminste, zo WAS het... Ik ben recent geswitched van provider ( nu Ziggo), en sindsdien krijg ik de camera's niet meer via internet ontsloten. In mijn nieuwe router (Cisco EPC3925 EuroDocsis 3.0 2-PORT Voice Gateway) hebben de camera's een ip adres, en staat port forwarding aan voor twee poorten ( 80 en 8060).
Via het bijgeleverde programma IP Camera tool kan ik beide camera's benaderen en besturen. Het lukt me dus niet om via mijn ip adres en de poort van buitenaf in te loggen.
Ik doorgrond het netwerk niet dus ik snap ook niet precies wat ik doe. Wie heeft er ervaring mee en kan het me simpel uitleggen?
Via het bijgeleverde programma IP Camera tool kan ik beide camera's benaderen en besturen. Het lukt me dus niet om via mijn ip adres en de poort van buitenaf in te loggen.
Ik doorgrond het netwerk niet dus ik snap ook niet precies wat ik doe. Wie heeft er ervaring mee en kan het me simpel uitleggen?