fotmeldingen na crash

Status
Niet open voor verdere reacties.

cj5wannabe

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2006
Berichten
84
Bij het opstarten krijg ik een melding van een ontbrekend register item maar hij start door op . Windows loopt goed tot hij crasht ( blauw scherm en een geheugendump )Als ik in het log ga kijken zie ik een paar meldingen
Dit is de dump
Type gebeurtenis: Informatie
Bron van gebeurtenis: Save Dump
Categorie van gebeurtenis: Geen
Gebeurtenis-ID: 1001
Datum: 16/08/2006
Tijd: 9:56:41
Gebruiker: n.v.t.
Computer:
Beschrijving:
De computer is opnieuw gestart na een foutencontrole. Foutencontrole: 0x0000000a (0xfefd7000, 0x00000002, 0x00000000, 0x804fb335). Er is een dump opgeslagen in: C:\WINDOWS\MEMORY.DMP.

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.

en dit is volgens mij de oorzaak MAAR ik kan fout zijn

Type gebeurtenis: Fout
Bron van gebeurtenis: PerfNet
Categorie van gebeurtenis: Geen
Gebeurtenis-ID: 2004
Datum: 16/08/2006
Tijd: 9:56:50
Gebruiker: n.v.t.
Computer:
Beschrijving:
Kan de Server-service niet openen. Prestatiegegevens van de server zullen niet worden geretourneerd. De geretourneerde foutcode is een DWORD 0-waarde.

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.
Gegevens:
0000: 34 00 00 c0 4..À
Kan iemand mij een goede tip geven ?
 
Eerst proberen op te starten in veilige modus, heb je daar niet het probleem, dan is het een driverprobleem.

Krijg je hetzelfde, een hardwareprobleem.

Hier een site met alle stopcode's.
 
Dat is dus een driver probleem. Is het mogelijk dat door een update van windows de driver niet meer compatible is ?
 
Zoals je op die site met die stopcode's kunt zien, is er geen duidelijke reden aan te wijzen, er staat daar wel een verwijzing naar deze site.

Heb je onlangs, buiten de updates, drivers geïnstalleerd?
 
Niet gemakkelijk! reageren terwijl je scherm om de 10 sec zwart word . Ik heb op een andere partitie ook xp geinstalleerd en deze werkt perfect dus dat sluit alle hardware problemen uit . het enige wat ik veranderd heb de laatste tijd is om het opstarten te versnellen heb ik in msconfig overbodige zaken uitgeschakeld . als ik alles inschakel krijg ik geen foutmelding bij het opstarten maar begint mijn beeldscherm te flikkeren . Ik heb wel een paar antispyware prog gedownload voor te testen en daarna terug verwijderd ik vrees dat ik bij het verwijderen een sleutel mee heb verwijderd die nodig was voor xp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan