Foto´s op cd zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

robroele

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 sep 2005
Berichten
2
Als ik vanuit mijn afbeeldingen kies om de geselcteerde
items op cd te zetten, dan gingen werden ze voorheen in de wachtrij gezet vanwaaruit ik ze kon branden.

Het enige wat nu nog gebeurd, is dat er links boven een keuze menu veschijnt : annuleren / hierheen kopieren.

Weet iemand hoe dit kan ?

gr Rob
 
Probeer dit eens:

Ga naar Mijn Computer > Zoek pictogram van je CD-rom/Brander > Klik deze met rechtermuis aan > In je context menu staat dit waarschijnlijk ertussen Tijdelijke bestanden verwijderen Klik deze aan en leeg je map met tijdelijke bestanden. Let op, alles wat je in de wachtrij hebt gezet is weg. Probeer het hierna nog eens.

ps: Staat deze aan: COM-service voor IMAPI cd-branders in Services (Automatische of Handmatig).
 
Hoi Lei,

Bedankt voor je reaktie.

Com services staat aan, en in de context staat geen optie tijdelijke bestanden verwijderen.

Maar waar ik wel door jouw tip achter gekomen ben, is dat het probleem zit in het soort bestand.

Dit probleem is dus gekomen nadat ik een paar liedjes op cd gezet heb.

Als je nu bij het pictogram van de brander en daarna bij eigenschappen kijkt, zie je bij soort bestanden; muziekbestanden staan en die kan ik wijzigen en toepassen wat ik wil maar ik blijf bij afbeeldingen, wanner ik kies voor op cd zetten de keus kriijgen tussen
hierheen verplaatsen / kopieren / snelkoppeling maken of annuleren.

Gr Rob
 
Hoi robroele.

Waarom je die melding krijgt is mij een raadsel. Hopelijk iemand anders nog.

Succes :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan