foto achtergrond

Status
Niet open voor verdere reacties.

theone

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2004
Berichten
199
Ik had voordat ik xp opnieuw installeerde een privefoto als achtergrond voor mijn buroblad.

Maar na herinstallatie xp ben ik die kwijt.
Is deze op de een of andere manier terug te krijgen, ik bedoel dus dat hij nog steeds ergens op mijn harde schijf staat of is dit niet meer mogelijk??
 
Als je geformateerd hebt ben je hem kwijt.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb niet geformatteerd.

Waar zou het dan ergens moeten staan op de harde schijf???
 
Als je de naam van die foto nog weet even je harde schijf afzoeken op *.jpg *.bmp *.gif
Je krijgt dan alle afbeeldingen te zien die op je computer staan en die wat betreft bestandsformaat geschikt zijn om als achtergrond te gebruiken.
Als hij er niet tussen zit ben je hem helaas kwijt.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt niet geformateerd. Heb je dan een installatie over een installatie gedaan?

Hoe heb je de destijds erop gezet? Aannemelijk is dat je deze ergens hebt opgeslagen? Daar zou die nu nog moeten staan. Maar goed, dat zou je zelf dan waarschijnlijk ook wel weten.
Bij een nieuwe installatie kan ik me voorstellen dat overige niet-originele bestanden in je windowsmap worden verwijderd. Maar dat weet ik niet zeker. Als je een idee hebt van hoe het bestand heette, of een gedeelte ervan, zou je het moeten kunnen vinden middels de zoek-functie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan