foto achtergrond

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem008

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2007
goede dag

ik had vroegen een versie van dreamweaver op mijn computer ( weet niet meer precies welke) daar kon via css een achtergrond foto plaatsen en kon hem dan ook nog meer op de achtergrond instellen.
Nu heb ik dreamweaver cs3 (ned) en kan deze optie niet vinden.
Kan het wel met cs3 zo niet wat dan de css code.

Het kan wel met CS3, maar hoe weet ik echt niet, omdat ik enkel Dreamweaver 8 een korte tijd heb gebruikt. Ik denk dat je even goed moet zoeken.

In dreamweaver cs3 doet U het volgende:
Klik in de css op body het venster "Definitie van CSS -regel body" opent zich.
Klik op achtergrond kies voor de achtergrondafbeelding, kies uw achtergrond afbeelding.
Dan kan je in horizontale positie en verticale positie de plaats aangeven waar je de afbeelding wil plaatsen op de achtergrond. Bij herhalen kies je voor geen herhaling.
Ook kan je dan nog kiezen in bijlage als de afbeelding moet meescrollen als de pagina naar beneden wordt gescrold of vast blijven staan.
Mvg
defietser

<TD style="BACKGROUND: url(/images/home.bmp)" vAlign=top height=227>

verander de home.bmp en mapjes in hoe jij het hebt staan en je krijgt een mooi achtergrond plaatje

<body background="Agia_pelagia_fotos/bg1.jpg" bgproperties="fixed" >
maar werkt niet biju Firefox

ok dat in css lukt me wel, maar ik weet nog dat ik bij die andere versie van dreamweaver als ik een afbeelding had staan ik heb ook nog meer op de achtergrond kon instellen zodat je hem heel in de verte zag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan