foto album laden

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
geachte forum leden
IK ben bezig in PP 2007 een fotoalbum in te laden maar dat lukt niet
Ik doe het volgende Ik klik op nieuw foto album Dan klik ik op Bestanden /schijf Ik ga naar het goede foto album i druk op CONT+A en alle fotos zijn geselecteerd
Dan klik ik op maken wacht even en dan krijg ik een scherm te zien Bestanden coverteren en daar raak ik niet meer uit dan allee mijn comp af te zetten
Ik kan op van alles klikken dat helpt niets kom er niet meer uit
Wat doe ik verkeerd
e de waele
 
Lijkt me handiger dat je vooraf de foto-bestanden in het juiste formaat omzet ipv. het door PP2007 te laten doen.
Daarbij is zinvol ook het volgende te bedenken: Het is (bestandsgrootte-)inefficiënt om plaatjes te importeren die een grotere dpi hebben of qua afmeting groter zijn dan wat je ervoor reserveert in je album (of wat de afspelende computer qua grafische instellingen heeft). Maak eerst een kopie van de map met die foto's en ga daarna kijken in deze link.
[Ik neem aan dat het beduidend méér dan, pak 'm beet, 10 bestanden zijn waar je het over hebt.]

Daarnaast is er een beperking in hoe groot PP2007 bestanden mogen worden. De ene keer is het geheugen van je pc de bottleneck, de andere keer het gekozen bestandsformaat. Zie hier
Ook in het licht daarvan is 'slim' importeren een must (als het over veel foto's gaat).

Tijs.
 
Hallo Tijs
Ik snap iets niet Als ik begin met een nieuwe presentatie geeft hij aan Presentatie 1
Zodra ik de fotos wil toevoegen dan geeft hij aan presentatie 2 en dat snap ik niet je blijft toch in de zelfde presentatie no 1 ??
waar komt dan die presentatie 2 vandaan ??
e de waele
 
Geen idee, maakt het verder wat uit?
Lijkt me niet gerelateerd aan je originele vraag.

Tijs.
 
Tijs
het hele programma doet raar
Ik heb nu eens geprobeerd met 20 fotos deze doet hij dan goed maar als ik kies voor opslaan als dan blijft hij bezig en kan er niet uitgeraken
Ik ga naar links tboven kllik er op>opslaan als>kies voor PPS >dan krijg ik de popup druk op ESC om te annuleren ik klik op opslaan >geef een naam >opslaan
Dan blijft hij gewoon staan op het beeld en sluit niet af dus dat klopt toch wel niet n? alleen als ik kies voor NIET opslaan
dan gaat hij er uit ?? Raar allemaal ik krijg er geen kant aan
e de waele
 
Eerst maar eens gaan doen waar ik het in mijn in mijn eerste posting over had, oftewel eerst het kopiëren (=backup maken) en daarna drastisch verkleinen van de in te voegen afbeeldings-bestanden.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan