foto album

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekleinewitte

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
Berichten
552
Bestaat er een site ( liefst gratis ) waar ik een online foto album kan plaatsen waarvan ik de link op een blog kan plaatsen zodat ze de link aanklikken onmiddellijk op mijn foto album komen.
Ik heb een blog gemaakt voor mijn hondjes en wil hier een foto album maar het lukt me enkel om foto's op de blog zelf te plaatsen. Wie helpt mij? alvast bedankt
 
welke blog software gebruik je?
 
picasa is toch voor de foto's..een blog maak je met bijvoorbeeld worldpress
 
met picasa kun je een mappen maken met foto's ,deze kun je heel goed delen met een link op je site of blog
 
ik heb geprobeerd om picasa te instaleren.Het prog is geinstaleerd maar als ik het wil starten krijg ik onmiddellijk nadat de foto's geladen zijn van mijn pc de melding:picasa werkt niet meer. als ik kijk bij details krijg ik het volgende:probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: Picasa3.exe
Versie van toepassing: 3.9.136.19
Tijdstempel van toepassing: 5150ba78
Naam van foutmodule: QuickTime.qts
Versie van foutmodule: 6.5.1.17
Tijdstempel van foutmodule: 4075b60a
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 00102e68
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.768.3
Landinstelling-id: 2067
Aanvullende informatie 1: 87ab
Aanvullende informatie 2: 87abfdde4e44868a2d32f6948e899598
Aanvullende informatie 3: afca
Aanvullende informatie 4: afca2e8ed4f6c99774156e63ba51e8ee

Lees de onlineprivacyverklaring:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0413

Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt
Ik heb al geprobeerd het prog te verwijderen,pc opnieuw opstarten en dan picasa opnieuw instaleren maar telkens dezelfde foutmelding.Wat nu?
 
djangoleone, ik ben er in geslaagd om picasa werkend te krijgen. Ik heb nu mappen gemaakt met foto's. Hoe maak ik nu een link zodat ik deze kan plaatsen op mijn blog? moet ik dan eerst dat album van picasa uploaden naar picasa webalbums? ik ben hier nog een leek in. Kan jij me nog wat info geven? alvast bedankt.
 
Ik zelf gebruik de software van Picasa niet,ik heb alleen een account aangemaakt waarop ik inlog , upload mijn foto's en deel dan de link die gegeven wordt met anderen (prive)
Ik kan er ook voor kiezen mijn geuploade foto's openbaar te maken.

In jou geval lijkt het me dat je de foto's eerst moet uploaden (webalbum)
 
Laatst bewerkt:
djangoleone, ik ben er in geslaagd om picasa werkend te krijgen. Ik heb nu mappen gemaakt met foto's. Hoe maak ik nu een link zodat ik deze kan plaatsen op mijn blog? moet ik dan eerst dat album van picasa uploaden naar picasa webalbums? ik ben hier nog een leek in. Kan jij me nog wat info geven? alvast bedankt.

Ja eerst uploaden als webalbum. Ik heb het ook gebruikt voor een blog van me en werkte prima. Hoop dat het je nu wel gelukt is?
 
Omdat dit topic al ouder is dan 3 maanden zal ik het maar na deze laatste toevoeging sluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan