foto-bestand versturen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

franky1234

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2003
Ik heb een 50-tal foto's opgeslagen onder Afbeeldingen (Windows 7).
Hoe kan ik die in 1 x via Windows Live Mail verzenden?
Hoe maak ik er een mapje van?
Bestand toevoegen lukt maar met een (1) foto. Begrijp het niet.......grrrrr

Even inpakken met WinRAR of 7Zip.

In je map Afbeeldingen je muis inklikken, ingeklikt houden en vervolgens via het slepen van je muis alle gewenste bestanden selecteren.

Tardis

De vraag is dan alleen of het bestand niet te groot wordt voor de mail. Vaak kan er maar voor max. 10mb verstuurd worden. En 50 foto's (ook ingepakt) zullen wel meer zijn dan 10 mb.

Wellicht maar dat is de vraag niet.
Graag on topic blijven.

Tardis

@tardis:
Sorry maar ik ben ontopic.
Ik geef alleen aan dat het waarschijnlijk niet mogelijk is om 50 foto's in 1x te versturen omdat het gewoon weg te groot is.

besdtand toeveogen?

Het vreemde is dat ik de foto's los heb, EN in een bestandje.
Versturen met Windows Live Mail lijkt niet te kunnen: bestand toevoegen doet hij niet.
Hoe kan dit?

Wat voor bestand is dat?
Mail programma's blokkeren vaak .exe bestanden. Maar zodra je ze inpakt (.zip of .rar) kan het wel.

Hoi! Je kan de 50 foto's ook in een mapje zetten en dat mapje dan een soort van opslaan op het internet.
Je kan het mapje hier op het internet zetten. www.wetransfer.com

De afzender krijgt dan een mail in zijn e-mailbox, en via dat mailtje kan hij jouw mapje met foto's downloaden.
Het is gratis en makkelijk. ( je hoeft je nergens voor aan te melden. )

Succes!
Mvg,
Rick.

Wellicht maar dat is de vraag niet.
Graag on topic blijven.

Tardis

Je staat nog steeds niet op mijn moderator lijst. Graag de juiste wegen gebruiken, als iets niet klopt. Semi-moderator gedrag is niet om gevraagd en is ook niet de eerste keer, dat dit tegen jou aangegeven wordt.

Misschien kun je eens aangeven wat er vanuit de Helpmij regels (dus niet vanuit jouw eigen perceptie) verstaan wordt onder "semi moderator gedrag".
Tevens de vraag waarom daar dan niet consequent mee wordt omgegaan.

Tardis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan