Foto bewerkingsprogramma voor een wat tragere comp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bassos

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2004
Hallo,

Ik heb een AMD Duron 952 met 576MB werkgeheugen. Niet een al te snelle computer dus. Maar ik wil ook wat foto's kunnen bewerken zoals met het prog. adobe photoshop element 4.0 bijvoorbeeld. Alleen dit programma vergt erg veel van het gegeugen van je comp. Iemand een alternatief programma?? Freeware of betaald, dat maakt niet echt uit?? Als het maar doet waar het goed in is.

Alvast bedankt

Probeer Irfanvieuw eens een leuk klein foto programma

mvrg
Nadja

Hangt er een beetje vanaf op welk niveau je wilt bewerken.
Irfanview is zeker een erg leuk en gratis programma.
Picasa 2 is ook geinig. Ordend de boel ook meteen erg overzichtelijk.
http://picasa.google.com/index.html

Ja ik ken ze. Ik heb wel aan die twee programma's zitten denken. Maar je kunt er denk ik niet zo veel mee net als photoshop. En ik ben eigenlijk wel opzoek naar een dergelijk programma als photoshop. Het maakt niet uit of ik het moet kopen. En kan iemand mij vertellen hoe het met het geheugengebruik gesteld is van Paint Shop Pro??

Ieder beeldbewerkingsprogramma met wat leuke renderings en filter mogelijkheden "vreet" geheugen, het is niet anders.

Deze zien er indderdaad leuk uit. Ik zal eens een kijkje gaan nemen. Ik hoorde net dat de voorkeur uitgaat naar een nederlandstalig programma :confused:

Bassos zei:
Deze zien er indderdaad leuk uit. Ik zal eens een kijkje gaan nemen. Ik hoorde net dat de voorkeur uitgaat naar een nederlandstalig programma :confused:

Photofiltre is er (ook) in het Nederlands, zie de link van peter vazed.

Ik heb gekozen voor de nederlandse versie van PhotoFiltre. Het is ook handig omdat er een Nederlandse handleiding bijzit. Want het programma is voor iemand die eigenlijk nog nooit foto's bewerkt heeft. :thumb:

photoshop 5 tot 7 zijn ook op die machine prima te gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan