foto conversie naar dwg dfx dwt

Status
Niet open voor verdere reacties.

andries-1983

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2004
een goede midag iedereen hier ik zit met een probleem ik probeer met autocad 14 een foto van me canta lx moterblok erin te zetten nu is autocad een programma dat met y x en z coordinaaten werkt ik had gehoop dat zo,n programma ook foto,s kon herkennen en ze zou omzetten naar de y x en z coordinaaten nu ben ik op zoek naar programma,s die foto,s om kunnen zetten naar dwg/dfx of dwt bestanden zodat ik het openen kan met autocad ik hoop dat julie me verder kunnen helpen hiermee alvast bedankt met vriendelijke groet andries stegeman

Wat je zoekt is een Raster to Vector programma ( Google )
Hier kun je een plaatje in laden, ( et beste werkt het bij zwart en wit bitmap ) en dan kan het programma de vectoren berekenen.
:rolleyes: Maar verwacht geen wonderen, en je zult handmatig het een en ander bij moeten werken in CAD :confused:

beste paintje hartstike bedankt voor je reactie het is idd het gene wat ik zocht maar de kwalieteit ervan is bar en slecht ik heb er weinig aan als beginende autocad gebruiker maar alsnog bedankt voor het progamma groetjes van dries

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan