Foto en film bestanden herstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dave35nl

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2002
Hoi,

Ik heb een nieuwe harde schijf en heb mijn foto en film bestanden naar de nieuwe schijf gecopieerd maar nu zijn er denk ik een aantal beschadigd, ze zijn niet meer te openen.

Ik zoek een programma om bestanden te herstellen, de programma's die ik vind op internet zijn bedoeld om verloren bestanden terug te halen, maar dat heb ik niet nodig.

Iemand enig idee of er een progje bestaat om de file's te herstellen ?

Je hebt foto's en films naar een nieuwe harde schijf gecopieerd.

Heb je dan nog de originele op de oude harde schijf?
Is de nieuw schijf goed gepartioneerd voor gebruik?
Wat is er mis met de bestanden op de nieuwe schijf?

extentie's, read-only, onleesbaar, er staat dus toch wel iets op.

:)

Hoi Gimli,

De bestanden staan in een gepartioneerde schijf van 100 Gb, als ik de fotobestanden (JPEG) wil openen met windows viewer dan komt er een melding "geen voorbeeld beschikbaar", film bestanden (WMV AVI) openen, met VLC zie je soms het balkje lopen, alsof de film wordt afgedraaid, meer geen beeld en geluid.

Filmpjes openen met Mediaplayer gaat ook niet, krijg de melding "kan het bestand niet afspelen, het bestand is beschadigd of de speler ondersteunt het bestand niet"

Goed, dan denk ik dat er bij 't installeren van de nieuw schijf iets is gebeurd.

Je schrfijft, dat je een nieuwe schijf hebt geïnstalleerd.
Ben je er zeker van dat dit goed is gelukt?
Ik heb indertijd een Matrox schijf geplaatst, maar daar had ik een partitionerings programma voor nodig.
Daarna kon ik de schijf formateren, en toen kon ik de schijf in gebruik nemen.

Dus misschien heb je wel een nieuwe schijf geïnstalleerd, maar ben je iets vergeten?
Een nieuwe letter in de map "Deze Computer" is niet altijd toegankelijk.

Je hebt de bestanden gecopïeerd, heb je die bestanden nog?
Dit omdat ik wel met programma's af kan komen, maar dan ben je straks de heleboel kwijt.

't Feit dat je de bestanden niet kunt benaderen wijst op 't feit dat je computer de nieuwe partitie niet goed kan lezen.
Er zijn wel programma's waarmee je de partitie's kunt lezen
om te zien of er ook daadwerkelijk informatie opstaat.

:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan