Foto in rapport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aha

Cindy B. zei:
Sorry voor deze late reactie.
Maar volgens mij zit er nog 1 dingetje niet goed in je code, namelijk:

' Maak fotonaam
bestand = [Report_Werknemers].[Foto] (mijn report heet Werknemers en Foto is de naam van het veld waarin de directorystructuur staat van de foto's)

Mijn vakje heet hierbij geen [Foto], maar (in mijn geval): labnummer. Hierop is mijn query ook gebaseerd.
Dus: ik heb een query gemaakt waarin het betreffende labnummer gevraagd wordt. Het rapport is gebaseerd op deze query, waarna het juiste labnummer incl. foto getoond wordt. In jouw geval moet het dus hetzelfde werken. Jij vraagt alleen een medewerker op, incl. foto.

Ik hoor nog even of het nu gelukt is! Misschien voor jou een hoopvol puntje: ik heb er in het begin ook uuuuurren mee zitten rommelen, maar nu het werkt heb ik het al in meerdere databases toe kunen passen. Dus houd vol!

groetjes,
Cindy

Aha,

Nu begin ik het een beetje te snappen, ik had niet rekening gehouden met het feit dat jij een query uitvoerd op het moment dat jij een labnummer invuld. Het wordt er voor mij niet makkelijker op. Dus eigenlijk moet ik eerst een formulier maken met een button die blij klikken vraagt om welk personeelsnummer ik wil afdrukken/laten zien. Deze button triggerd de query die vervolgens het rapportje laat zien? Klopt dit?:o Sorry hoor kom net om de hoek kijken als het om vb gaat!?:confused:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan