foto kan niet verwijdert worden:s

Status
Niet open voor verdere reacties.

symbol1981

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2004
Berichten
15
:shocked: hoi ik heb een soort "foto" op me bureaublad staan die niet verwijdert kan worden niet door slepen naar de prullebak en ook niet als ik rechtermuisknop erop druk zeg die niks over verwijderen alleen bewerken en openen met ,maar kan met geen enkel programma en staat ook geen eigenschappen bij:S:S maar als ik dat doe gebeurt er niets kan hem ook niet openen met foto viewer (voorbeeld kan niet worden gemaakt) is echt heel irritant hoe verwijder ik dat *** bestandje???

ps me virusscanner die zegt niks dat het een virus is ook trojan finder levert niks op en hitman pro ook niet
 
Als je op je bureau blad bent kies je EIGENSCHAPPEN daarna BUREAUBLAD, dan kan je zien welk plaatje er dan staat. Hier kan je dan een ander plaatje als bureaublad achtergrond kiezen
 
Als je op je bureau blad bent kies je EIGENSCHAPPEN daarna BUREAUBLAD, dan kan je zien welk plaatje er dan staat. Hier kan je dan een ander plaatje als bureaublad achtergrond kiezen


nou het is een plaatje dat op me buroblad staat geen achtergrond het is een JPG bestandje.
 
Als de pc opstart op F8 drukken en veilige modus selecteren. Nu zou het moeten lukken
 
Re:

Opstarten in veilige modus werkte ook niet het bestandje kan niet worden verwijderd zelfs niet in veilige modus maar er staat niet dat dat niet kan dus je sleept hem naar de prullenbak toe en dan gebeurt er niets:shocked: rechtermuisknop levert een paar opties op te weten: Openen(doet het niet) bewerken (reageert die ook niet op), afdrukken,openen met...(is geen enkel compatibel programma voor aanwezig in de lijst waaruit ik kan kiezen)en kopieren naar(ook niet mogelijk) dus GEEN eigenschappen(in case dat het een alleen lezen bestand zou zijn),geen verwijderen ook het in een andere map zetten is niet mogelijk.Het gaat om een JPEG bestandje van precies 100 kb.Heb ik nu geen enkele mogelijkheid dit bestandje te verwijderen het irriteert me mateloos namelijk:(
 
Wat is de naam van het bestandje?
Maak eens een screenshot van de eigenschappen van het bestandje?
 
Met in de mapopties alles zo zetten dat je alles te zien krijgt, en dan op naam of extensie zoeken in verkenner of totalcommander, indien je die hebt, of het register afpeuren ernaar.
 
heb je het met limewire gedownload? ik had laatst precies het zelfde probleem. ik ging in limewire bij opgeslagen bestanden en toen verwijderde ik hem zo en dat was wel gelukt na al die moeite die ik gedaan had!;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan