Foto laten zien in raport

Status
Niet open voor verdere reacties.

ovenist

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2009
Beste allemaal,

Graag zou ik een foto willen laten zien in een raport aan de hand van een tabel
Als ik dus een tabel heb met een hyperlink in een van de cellen , wil ik daar graag de foto ( waar deze hyperlink naar verwijst ) in dat raport laten verschijen. Misschien zijn er andere manieren om een foto te laten zien ? Het is voor een klantenkaart met artikelen

Foto's zichtbaar maken

Dag Visha,

Bedankt, het werkt, dank je :thumb:

Hoe is dit opgelost

Beste, zie dat dit is opgelost maar de manier waarop is niet beschreven. Graag eens meer uitleg omdat ik hier zelfde probleem heb om foto's die met hyperlink veld in een tabel gelinked zijn weer te geven in een rapport.

Er zijn ondertussen enkele tientallen vragen voorbij gekomen sinds deze; ik zou zeggen: speur even rond...

Beste Octafish,

inderdaad staan er een heel aantal voorbeelden van systemen die allemaal gebruiken maken van een tekstveld uit een tabel; ik was op zoek naar een systeem dat een foto kon laden uit een hyperlink veld van een tabel en dat dacht ik dus hier te vinden afgaande op de titel en zo. (heb ondertussen de paar honderd hyperlinks omgezet naar tekst en kan voorlopig dus weg maar zou wel interessant zijn om te weten)

Er is vermoedelijk een goede reden dat (bijna) iedereen met een tekstveld werkt :)

Kan best zijn maar tot nu toe lukte het hier makkelijskt voor onze dames om bestanden te hyperlinken en dan te openen met het bijbehorende programma via Click of CTRL+Click. Leer altijd graag bij en het is ook goed om te weten waarom iets best NIET te gebruiken.
A propos heb je al eens tijd gevonden voor de log database (met historie tabel post3959207 22-04-2011) opnieuw te bouwen?

We drijven een beetje af van de oorspronkelijke vraag :) Bovendien zitten we in een opgeloste vraag.... Maar om een antwoord te geven: zo af en toe komt-ie wel eens voorbij.... Ik heb wel een redelijk werkend idee, dat ik denk ik wel in de cursus ga bouwen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan