Foto op mijn site krijgen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

naan21

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2009
Berichten
32
http://www.dvyourphoto.nl

Dit is mijn site en nu wilde ik graag foto's boven aan de pagina hebben en op sommige andere plekken, maar zo als je kan zien laat hij niet de foto's.

Ik heb de foto's ook geüpload op de server maar dan werd het ook niet. Weet iemand het probleem en hoe ik dat dan kan oplossen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Gr Diana
 
Ja, ok dat kan ik snappen maar ik ben mij site via dreamweaver aan het maken en daar kan je dan plaatjes in toevoegen en dat heb ik zo gedaan.

maar omdat dit niet goed is wat kan ik dan doen om die plaatjes er toch op te krijgen....?
Want ik wil wel graag die plaatjes erop.

Gr Diana
 
Heb je ze geupload naar de website, of heb je alleen de pagina zelf er op gezet?

Alle plaatjes die vanaf het internet zichtbaar moeten zijn, moet je ook op het internet zetten; html is geen word-document waar ze in het .doc bestand inbegrepen zijn :)

Zorg er ook voor dat de mappenstructuur hetzelfde blijft, anders kunnen de plaatjes niet gevonden worden.
 
ik heb de op de webserver staan waar ook alle documenten staan maar die staan in een aparte map moeten ze dan tussen de websites staan die ik geupload heb.

gr diana
 
De locatie maakt niet veel uit, zolang je maar de juiste padnaam opgeeft.
Je site blijft overzichtelijker als je er wat structuur in aanbrengt, bijvoorbeeld alle foto's in een submap bij elkaar.

Wat bedoel je trouwens met "alle documenten" ?
Met "de websites die ik geupload heb" bedoel je je html pagina's?
 
Laatst bewerkt:
Je website staat waarschijnlijk in een map als public.www

Als je foto's in de dezelfde map als je website zouden staan is de link die je nu gebruikt correct. Staan ze echter in een map in public.www zoals IMG moet de link IMG/IMG_5038.jpg zijn.

Ik hoop dat je er wat van snapt. :p
 
http://www.dvyourphoto.nl

Dit is mijn site en nu wilde ik graag foto's boven aan de pagina hebben en op sommige andere plekken, maar zo als je kan zien laat hij niet de foto's.

Ik heb de foto's ook geüpload op de server maar dan werd het ook niet. Weet iemand het probleem en hoe ik dat dan kan oplossen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Gr Diana

die hierboven is niet goed
maare als je me alles mailt op stelpar@live.nl dan upload ik het wel
 
KNIP

Waarschuwing voor Naan21!
Als Otie de bestanden wil uploaden zal Otie ook je wachtwoord nodig hebben. Otie kan dan misbruik maken van je domein door andere bestanden te uploaden e.d.!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan