foto openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bultie

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2013
als ik een foto wil openen in FB bijvoorbeel dan krijg ik eerst een kleine balk (volgens mij is dit dus een nieuw tabblad) die moet ik openen voordet ik de foto zie, kan dit ook anders

Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij :)

Om welke browser gaat het? Dan kan ik je vraag naar de juiste sectie verplaatsen.

Met vriendelijke groet,

Stefan (Tha Devil)
Moderator Helpmij.nl

Hoi bultie,
Bijkomende vraagjes:
  • Wat is "FB"? Is dat een Facebook-pagina en geen pagina op een eigen site? (op een eigen site kan je meer naar je hand zetten)
  • Heb je een link naar een pagina, zodat we kunnen zien wat er speelt?

ik geloof dat ik de vraag opnieuw moet omschrijven,
als ik een link wil openen bv op Facebook of elders krijg ik een minimale balk die ik eerst moet vergroten voordat ik de link zie dit kan dus een foto zijn of een link naar een volgende site
het is dus de bovenste balk in mn scherm

waar kan ik instellen om dit te veranderen

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik snap nog steeds het verschijnsel niet helemaal. :rolleyes:

• Bedoel je dat je de foto of link meteen wilt zien, en dat je niet eerst op een nieuw tabblad van de browser hoeft te klikken?
Als je dat bedoelt, dan kan dat ingesteld worden bij de opties/instellingen/settings van je browser.
Dat kan per browser verschillen.
Bij Firefox gaat het bijvoorbeeld zo (via menu "Extra" > "Opties"):

ff-tabblad.png

Met vriendelijke groet,
CSShunter

geloof wel dat ik dat bedoel maar ik gebruik internet explorer

Verplaatst naar Internet Explorer

In Internet Explorer 7 gaat het zo:
  • Menu "Extra" > "Internetopties" > Tabblad "Algemeen" > Onderdeel "Tabbladen" > Knop "Instellingen".
  • En dan komt deze:
ie7-tabblad.png

In versie 8 van Internet Explorer zou het anders kunnen gaan, maar die heb ik niet bij de hand.

Succes!
Met vriendelijke groet,
CSShunter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan