[Foto recovery] op naam zoeken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker62

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2002
Berichten
389
Hallo,

Ik heb een week of 3 geleden een aantal foto's weg gegooit, maar daar heb ik nu diepe spijt van gekregen, en ik wil ze dus weer terug. Nu zijn er genoeg recover programma's, maar die zoeken óf alle soorten bestanden, óf alleen foto's, maar dan wel álle fotos. Dit zijn er nogal veel, dus wil ik specifieker zoeken. Is er een recovery programma'tje waarmee je op filenames kan zoeken (of in ieder geval de prefix)??

Liefst natuurlijk freeware, maar als je iets anders weet zou dat ook heel tof zijn!

Alvast bedankt,
Matthijs.
 
Als je echt nog de goede bestandsnaam weet is het met Restoration wel te doen. Maar dat betwijfel ik.
Het lijkt mij toch het handigst om alle jpg's op te vragen. Dan krijg je ze zeker terug.
 
Geplaatst door Elisa
Als je echt nog de goede bestandsnaam weet is het met Restoration wel te doen. Maar dat betwijfel ik.
Het lijkt mij toch het handigst om alle jpg's op te vragen. Dan krijg je ze zeker terug.

Daar vindt ie ze niet mee helaas :( Toch bedankt voor de reactie :)

Welk programma kan ik nu het beste kiezen om zsm. alle foto's terug te vinden?
 
Ik ben bang dat je een probleem hebt.
Misschien dat er nog grover geschut te vinden is.

Heb je
DEZE pagina al doorgenomen?

Realiseer je wel dat de tijd die verstrijkt en de handelingen die je inmiddels verricht de grootste killers van je foto's zijn. Jouw acties overschrijven n.l. andere dingen.
 
MSN Mij maar, ik zend je wel Recover my photo's met sn.
* edit * : me msn is gbh4ck3r@hotmai....
 
SontriaX.............wakker worden :p

gebruiker62, wil je even bevestigen dat je RapGangsta's e-mailadres hebt? Dan kan RapGangstra zijn adres weer weghalen. Als hij tenminste geen spam wil hebben!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan