Resultaat
Ik kreeg de volgende goeie tip
Quote:
Origineel gepost door BANDIT123 Bekijk Bericht
http://www.pcinspector.de/smart_medi...nl/welcome.htm
Met dit Progje kun je heel veel *.JPG terug halen,Wel naar andere HD zetten natuurlijk .
Heeft mij ooit geholpen heel erg veel terug te kunnen halen.
---------------------------------------------------------------------------------
Ik had al bijna de moed opgegeven maar ik heb dit progje ruim 20 uur de schijf laten scannen en ik kreeg een enorme kick toen de eerste foto`s opdoken. Uiteindelijk heb ik ongeveer 60 % van mijn van mijn foto`s terug en dit is bijna 100% meer dan waar ik nog hoop op had zolangzamerhand. En dus ben ik blij, erg blij.
Voor de duidelijkheid,
PC INSPECTOR™ smart recovery is tegenwoordig het enige programma voor data herstelling voor Flash Card ™, Smart Media ™, SONY Memory Stick ™, IBM™ Micro Drive, Multimedia Card, Secure Digital Card en alle andere opslagmedia voor digitale camera's.
Eigenlijk dus niet speciaal bedoeld voor het terughalen van gegevens op een harde schijf van een computer.
Maar zoals blijkt is het ook geschikt voor het terughalen van foto`s van een geformatteerde schijf.
Ik had eerst dit programma gebruikt
-PC INSPECTOR™ File Recovery 4.x is een programma, waarmee u data kunt herstellen.
Maar hier heb ik wel allerlei gegevens terug gehaald en Jpg-bestanden maar niet de foto`s die ik wilde.
en wel met smart-recovery
Ik wil maar zeggen.....!!!
Iedereen bedankt ook hier voor de hulp en de tips