Foto toch kunnen opslaan vanuit een homepage??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dirk.K

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2001
Hallo ik heb een homepage gemaakt met heirbij foto,s ingevoegd.Ik heb hier een verboden rechtermuisklik ingemaakt dmv een html code.
Nu zie ik als ik de muis op de foto houdt (rechtsklikken lukt dus niet) linksbovenin de foto een floppy /printer/envelopje en een geel mapje verschijnen waardoor het toch mogelijk is om je foto op te slaan hoe krijg ik deze weg.Alvast bedankt.

daar bestaat vast ook wel een irritant scriptje voor, maar dan kunnen mensen je foto nog altijd opslaan d.m.v. printscreen.

Wil je voorkomen dat mensen je foto's kunnen opslaan? Dan moet je die foto's niet op het internet plaatsen.

Ja dat snap ik ook wel buffy.Het is zeker geen professionele homepage maar ik heb dit gedaan om eens te kijken of het lukt.Als ze de foto,s op willen slaan gaan ze der gang maar .Mij vraag is alleen het bovenstaande.

dit plaatsen tussen de <head></head>

<meta http-equiv="imagetoolbar" content="no">

Nog effe john.Datgene wat je me vertelde werkt prima
alleen volgens mij alleen met kleine foto,s die niet gehyperlinkt worden naar groter formaat.
heb nl die foto gehyperlinkt naar zich zelf in het zelfde frame dat deze groter wordt getoond.Alleen hier zie je de toolbar dan wel weer bij staan.Is hier nog wat aan te sleutelen.

maak een aparte .html pagina voor de grote foto.

bijv. foto1.html, foto2.html en zet daar het scriptje in.

Ik lees net dat je werkt met frame's, ik heb geen verstand frame's, misschien dat een kenner het antwoord weet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan