foto webhost ??

• Onderwerp starter Onderwerp starter ibl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ibl

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2003
Ik heb een vraagje

ik zoek een gratis webhost waar ( zonodig ) alleen foto's op komen .. ik heb op google gezocht maar die hosts die ik allemaal vind zijn allemaal rond 100 mb ... te klein dus :o ... is er ook een gratis host van 250 mb? of vraag ik nu teveel?

alvast bedankt,

Je vraagt erg veel. Maar je kunt er dan toch 3 van 100mb nemen :D? Ik heb toch nog een lijstje kunnen vinden. Of ze nog werken vraag ik me af.

ik zal ff proberen ... maar dat is echt ziek veel :8-0: bijna 1 gieg gewoon :p maar ik zal et nu ff proberen

avlast bedankt:thumb:

100 MB voor foto's is wel erg veel hoor..

Als de foto's erg groot zijn, dan kun je misschien wat comprimeren. (Is ook wat fijner voor de bezoekers)

de foto's zijn rond 300 kb dus valt volgens mij wel redelijk mee...

kan je nagaan hoeveel foto's derop staan :)

En wat is de resolutie dan van die pic's?

Als ze rond de 1024 x 768 zijn, kun je ze wel comprimeren tot 100 KB.. is alleen wel erg veel werk met Photoshop.. Mischien is er wel een handig programma'tje voor..

Naja, succes in ieder geval!

Timothy

Dan zou je ze makkelijk kunnen comprimeren naar 130 kb ongeveer..

Wel veel werk, maar het is de moeite waard.

oke ... maar het zijn erg veel foto's ... is daar neit een mooi progie voor? :o

Dat weet ik niet... Ik weet wel DAT het er is, maar ik weet niet hoe het heet/waar te vinden..

ik heb nu wel een progie gevonden het heet pixresizer het is hier te downloaden ... voor iemand die er meer wat aan heeft :D

Geplaatst door T._de_vries
.. is alleen wel erg veel werk met Photoshop..

Nee hoor, dan heb jij de batch functie nog niet ontdekt :D! Hier kun je ongeveer een beschrijving vinden.

Uhh, daar snap ik helemaal niets van (Ik ben een beetje heeeel erg slecht in Engels), maar het zal wel handig zijn :)

maarre ... dat scheelt ook ziek veel :8-0: van 18 mb ( foto's van school ) naar 4 mb :S ... zonder kwaliteits velies?? .. oke ik heb em ook in 800x600 gezet ... maar ik wist niet dat het zooo veel zo schelen

edit : .. ze zijn nog maar 50 kb :S wat eerst 300 kb was? :S

Geplaatst door ibl
maarre ... dat scheelt ook ziek veel :8-0: van 18 mb ( foto's van school ) naar 4 mb :S ... zonder kwaliteits velies?? .. oke ik heb em ook in 800x600 gezet ... maar ik wist niet dat het zooo veel zo schelen

edit : .. ze zijn nog maar 50 kb :S wat eerst 300 kb was? :S

Dat scheelt idd erg veel:thumb:.

maar iedereen bedankt ! dit heeft me errug geholpe :D :thumb:

p.s megabit nog bendakt voor et lijstje ... heb me al aangemeld bij 3... maar de service is zeker wat minder :P ... ik w8 nog op bevestingings mailtje ...

Iedereen hartelijk dank !!:thumb:

Op service hoef je idd niet te rekenen. En ik heb me ook wel eens een keer bij een paar aangemeld, maar tot een bevestiginsmailtje is het nooit gekomen:(. Dus ja het is afwachten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan