foto weergave UPC Horizon wifi

Status
Niet open voor verdere reacties.

Japiejooo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 dec 2014
Berichten
2
Er worden sinds de nieuwe UPC Horizon wifi installatie op pagina's als Facebook niet alle foto's weergeven. Filmpjes worden wel gewoon geladen en weergegeven.
Op het moment dat ik de wifi uitschakel en de pagina op 4G geladen wordt, worden alle foto's direct weergegeven.Met mijn oude UPC router heb ik hier nooit geen last van gehad.
Weet iemand hoe het veroorzaakt wordt dat niet alle foto's geladen worden?
 
Zijn het je eigen foto's of foto's van anderen. Wat vreemd. Wordt je soms geknepen met je bundel of what ever.

Helemaal vreemd is dat sommig wel en sommige niet worden weergegeven. Hier wat tips. Aardig wat om door te lezen.

Maar ik kan er geen hout van maken.

http://www.phonehouse.nl/4g/
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Bedankt voor de reactie.
Via zowel en bekabelde als een draadloze verbinding met de UPC Horizon box worden niet alle foto's op de Facebook tijdlijn getoond. Dan verschijnt er een wit vlak met een klein blauw vierkantje met daar een vraagteken Doe ik de netwerkkabel verbinden met de Mac, dan worden er nog steeds niet alle foto's weergegeven.Ook op de iPhone en de Samsung S5 worden er via wifi geen foto getoond. Schakel ik op deze toestellen over op 4G dan worden ze gelijk geladen.
Met de wifi router die ik voorheen had was dit nooit geen probleem.
Kan dit een instelling van de modem zijn?
 
Misschien even van de stroom afhalen, kabeltje er twee minuten uit en dan er weer in. Ik moet nu sporten, sorry
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan