fotoalbum problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dreamweaverfan

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2010
heey iedereen
wat een geweldig forum is dit
ik zag dat er nog iemand een probleem had met een fotoalbum
die van mij herkent ook niet jpg foto's

raar hoor, kan iemand mij helpen?

laterzz

heeft iemand weleens met DW een album gemaak geef die code eens

Laatst bewerkt:
Liever schijf je zelf de code dan dat je dreamweaver dat laat doen. Dreamweaver is erg handig als iemand 1 soort wens heeft, maar als je het al iets anders wil dan moet je zelf in de code duiken. Dat zegt niet dat je geen IDE's moet gebruiken maar je moet voorzichtig zijn met de kilk-kilk-klaar code. Zelf gebruik ik ook DW maar dan vooral voor de highlighting en de handige functies zoals de build-in ftp client. Ik heb echter nog nooit problemen gehad met jpg bestanden in DW of een ander programma uit dezelfde suite. Post je code anders hier even zodat we er naar kunnen kijken.

beste

hij maakt geen code

als je zegd bij bron moet je deze map en die andere stuur je naar het html bestand dan zegt die kan geen foto's vinden

Maak even een printsceen sodat ik kan zien wat je bedoeld

heeft iemand weleens met DW een album gemaak geef die code eens

Wat je ook kan doen is de software voor een fotoalbum downloaden, vervolgens naar je site uploaden een link plaatsen en klaar is kees. Ik gebruik een gratis album dat je kan vinden op jalbum.net
Het enige dat je moet doen is je registreren
succes :thumb:

Beste Hr. Dilux

Kan ik u een e-mail sturen ik weet namelijk niet hoe ik hier een printscreeen in krijg

ik heb het opgelost

ik klik op browse en hij stuurt je naar map file:///C|/Users/jeroen/Documents/Mijn websites/thaijeroen/hw les 35/ maar daar bewaar ik de foto's niet in
ik werk in vista daar ligt het probleem denk ik
het moet zijn: file:///C|/Users/jeroen/Documents/Mijn websites/thaijeroen/hw les 35/afbeeldingen

Nogmaals bedankt voor jullie adviezen

Laatst bewerkt:
Dit is misschien wat.
Het bestaat uit jQuery.
jQuery is een hele mooie oplossing voor HTML, je hebt geen last van ActiveX-besturingselement.
Er staan meerdere fotoalbums op deze site

http://galleria.aino.se/

Succes!:thumb:

jQuery is erg lastig voor iemand die niet zo goed met javascript en talen is. Welicht is een kankt-en-klaar ding iets voor je.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan