fotobijlage in outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

bram paauw

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2000
Hallo,

Steeds als ik fotos als bijlage krijg in outlook moet ik deze handmatig naar mijn fotoprogramma plaatsen.
Ik weet dat dit mogelijk moet zijn dat deze bijlage direkt in mijn fotoprogramma kunnen worden bekeken zonder dat ik deze eerst uit mijn outlook moet verplaatsen naar het fotoprogramma. Wat doe ik fout? Moet ik dit fotoprogramma ergens anders plaatsen op de harde schijf?

Groeten, Bram

plaats deze bijlage in een map -ga naar deze map-klik rechts op deze bijlage-klik op openen met-programma kiezen klik hier op dat fotoprogram-zet vinkje bij ;dit type bestand altijd met dit programma openen;-ok.in de toekomst zal dit dan hiermee geopend worden.

fotobijlage

krijg het niet voorelkaar om de fotos direkt in het fotoprogrammma binnen te krijgen, moet ze nog steeds verplaatsen. Hoe kan ik dit probleem nu verhelpen, is daar iets wat ik dan heb fout gedaan?

Waarom kan je ze dan niet rechtstreeks openen vanuit OE?

Groetjes,
Bennie

fotobijlage

Hallo Bennie,

Ik kan ze wel openen in outlook, maar wil dat ze tevens direkt in een fotoprogramma komen te staan.
Als ik dan later een foto wil bekijken moet ik nu al de oude emails doorlopen om deze te zien. Ik zou deze graag direkt in een fotoprogramma willen bekijken.

Groeten, Bram

Als ik een foto mee krijg in een email, dan zie ik deze OF direkt OF als paperclipje en dan wordt er gevraagd of ik de foto wil opslaan op HD OF meteen wil zien, indien ik dat laatste aangeef opent mijn fotoprogje.

Sla anders al die foto's (indien in email geplakt) gelijk op (rechtsklik), hoef je ook al die mails niet na te lopen.

Ik heb nog niet meegemaakt dat gelijk mijn fotoprogje opent als ik een foto in een email wil zien.

Aanvulling: Heb ff zitten oefenen, als de foto als bijlage wordt opgestuurd kan je op het pictogrammetje dubbelklikken, als dan het dialogboxje opent kan je aangeven 'openen' en dan opent ook je fotoprog, OF opslaan op schijf, dat boxje kan je ook weglaten (minder veilig!) door het uitvinken van Waarschuwen etc. dan opent de foto direkt in je fotoprog als je dubbelklikt op het pictogrammetje.
attachment.php

Bijlagen

• foto.jpg
    foto.jpg
    33,2 KB · Weergaven: 621
Inderdaad, openen in je favoriete programma en eventueel daarna via "opslaan als" opslaan in een andere map. Mogelijkheden te over.

Groetjes,
Bennie

vermissing van program.exe

Hallo,
Na een zeer ijverige opruim beurt heb ik per ongeluk een bestand genaamd program.exe verwijderd van mijn harde schijf. Ook prullebak is al leeggemaakt en de pc ook al opnieuw opgestart maar zodra ik de pc opstart gaat ie zoeken naar het bestand.
Het is geen groot probleem, maar toch. Hoe en waar kan je dit nu weer downloaden?

Groeten, Bram

Het probleem is niet dat ik het plaatje wil zien in het fotoprogramma, want deze kan ik zien in outlook. Ik wil alleen maar dat dit plaatje automatisch word weggeschreven naar dit fotoprogramma , dus dat dit daar ook op binnenkomt als er email binnenkomt.
Het openenen en op de rechtermuisknop het bestand naar het fotoprogramma schrijven is dus wat ik tot nu toe altijd al hebt gedaan. Maar ik zag laatst bij een vriend dat deze plaatjes direkt werden weggescheven in zijn fotoprogramma. Hij kan mij helaas niet vertellen hoe dit is gebeurd, maar ik weet dus wel dat de mogelijkheid er is. Nu alleen de vraag Hoe komen die fotos daar terecht?

Ik denk dat je het eerder moet zoeken binnen je fotoprogramma dan in Outlook.
Outlook kan alleen de foto in het juiste programma openen of het betreffende bestand opslaan op de harde schijf.

tevens verplaatst van Outlook Express naar Outlook.

lukt maar niet

Weet nog steeds niet waar het aan ligt , in iedergeval moet ik nu handmatig de fotos nog steeds opslaan in een map. Deze map kan ik dan later bekijken vanuit het fotoprogramma. Jammer dat je steeds al de emailtjes langs moet lopen om de fotos terug te zien.
Er moet toch een mogelijkheid zijn om ze vanuit mijn fotoprogrammaa te openen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan