fotocollage bij frontpage 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutch Dapples

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2004
Ik heb toch wel een steeds terugkerend probleem.... als ik mijn foto's upload met WSFTP-PRO voor mijn fotocollage dan krijg ik nooit alle foto's netjeste zien. Er zijn er altijd wel een paar met een rode kruis gevuld terwijl de kleine afbeelding wel goed te zien is.
Ja ik heb ze in dezelfde map zitten en zet ze ook goed weg online naar de goede map maar als ik dan weer ga checken met kijken dan heb ik verdorrie steeds weer erbijzitten met een rood kruisje.
Wat kan ik daarmee??? Ik heb al verschillende keren een totaal nieuwe fotocollage gemaakt maar daar zit het hem dus ook niet in.
Kan iemand mij helpen als je nu kijkt mnaar mijn website ziet die collage er niet uit...

Ik hoop dat iemand hier weet wat ik zou kunnen doen ik heb gezocht hier maar vind alleen dat er geen toevoegingen aan bestaande collage's gemaakt kan worden maar ik heb het nu dus over compleet nieuw geplaatste collage's.
Ik word er zo moedeloos van iedere keer weer :( (als je wilt zien hoe het is, het is nog steeds zichtbaar op mijn website vraag anders maar even voor mijn link ik weet niet of hij hier geplaatst mag en kan worden)

Elly

Als je met frontpage werkt moet je zeker niet oploaden met FTP. De frontpage extensies worden daardoor beschadigd. Je kunt het beste alles "publiceren" met frontapge.
(ps: ik heb je website bekeken maar kom weinig kruisjes tegen...)

Laatst bewerkt:
Dank je wel (ook een beetje voor het compliment over de rode kruisjes maar je wilt niet weten hoevaak ik dat geupload heb) ik ben nu meteen aan de slag met het publiceren van mijn website. WOW zou helemaal super zijn als al die rode kruisjes weg zijn!!!!
Met stond met name bij het nestje van Mocha van 2006 maar ik ben erg benieuwd ik ben nu alles aan het gelijk aan het kopiëren. Je hoort van me of dat gelukt is!

Fijne zaterdagavond,
Elly

Ik heb nog een vraag als dat mag. Ik krijg steeds tijdens het publiceren een vraag en als ik daarop ok klik en dan gewoon nog een keer aanklik dat ik het dan nog een keer over wil brengen dan heb k deze melding niet meer.
Dit is de melding:
Er is geen webserver gevonden op ftp.dutchdapples.nl op poort 21. Controleer of de webservernaam geldig is en of de proxy-instellingen goed zijn ingesteld. Als u zkeer weer dat alles juist is, is de webserver mogelijk buiten dienst.
Moet ik ergens iets veranderen of niet? Het zijn precies gelijke instellingen als wat ik gebruikte bij de WSFTP-PRO.

Elly

Je zou eens bij je provider ( daar waar jij je website hebt ondergebracht) moeten informeren of de frontpageextensies zijn ingeschakeld. Als dat niet zo is moet je dat laten doen en als dat niet kan kun je toch het beste op een ander programma overstappen......

Dank je wel weer voor je informatie maar ik weet zeker dat die ingesteld is want anders kon ik helemaal niets met Front Page daar doen. Maar geef eens een suggestie voor een ander programma ik ben niet zo een website knutselaar dus moet niet al te moeilijk zijn.

Ik vind dit eigenlijk wel ee n hee makkelijk proggie maar als je een ander weet en moet ik hem dan helemaal over nieuw maken??

Elly

Dat je zonder extensie niets kunt doen is niet waar. Ook zonder frontpage extensie werkt een site wel alleen werken er een stel functies niet.
Verder zou ik lekker door gaan met frontpage en eens een beetje gaan stoeien met frames.
Lijkt moeilijk maar is het echt niet.
ps: Heb nog eens op je site gekeken maar kom daar echt geen rodekruisjes tegen. Ligt het niet aan jou explorer ? Informeer eens bij een kennis of die ook die "kruisjes" tegen komt..........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan