fotomap op web in Nederlands

Status
Niet open voor verdere reacties.

nemesia

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2014
Hallo
Ik ben webmaster van een zangkoor.
Ik ben op zoek naar een fotomap op internet waar ook anderen foto's in kunnen plaatsen. Nu levert iedereen bij mij zijn fotocard, usbstick of cd in. Zodat ik ze op de site kan zetten. Het zou veel makkelijker zijn als iedereen zelf foto's kan plaatsen en daar bekijken. Maar behalve picturetrail kan ik niets vinden. Helaas is dat in t Engels, ik wil het graag in t Nederlands. Ik heb dropbox geprobeerd, maar dat lukt niet echt. De foto's komen allemaal door elkaar heen te staan: de meeste mensen op ons koor zijn digibeet!!
Wie kan mij er eentje aan bevelen.

Via mijndomein werk je met wysiwyg. Dus ik weet niet welke software daar gebruikt wordt.
Daar kunnen de mensen niet zelfstandig foto's plaatsen. Ik zoek een fotosite, waar iedereen zelf zijn foto's kan plaatsen en die ik dan op de vereningssite kan linken. Zodat niet alle foto's via mij gaan.

Laatst bewerkt:
met welke software maak je de webpagina?

en gebruik je daar wordpress voor of.......

Via mijndomein werk je met wysiwyg. Dus ik weet niet welke software daar gebruikt wordt.
Daar kunnen de mensen niet zelfstandig foto's plaatsen. Ik zoek een fotosite, waar iedereen zelf zijn foto's kan plaatsen en die ik dan op de vereningssite kan linken. Zodat niet alle foto's via mij gaan.

Andre bedankt
Ziet er goed uit, kunnen anderen daar dan ook inloggen en foto's plaatsen, dat kan ik nog niet zien..

Heb het zelf niet, maar je kunt toch een account delen. Dat zal ook met andere oplossingen moeten.... want hoe moeten ze het anders op een plaats neerzetten?
Maak zelf een account aan en probeer het eens of het wat is...

Hoi nemesia, ik weet niet hoe goed jouw kennis is, maar ik raad je aan om Wordpress te gaan gebruiken. Daar kun je accounts aanmaken die alleen de bevoegdheid hebben om foto's te uploaden.

Ze werkt via mijndomein.nl wrs iets als
http://www.mijndomein.nl/webhosting-websitemaker
Het is de vraag of je daar Wordpress op kan...
En ze wil alleen maar dat gebruikers ergens hun fotos simpel neer kunnen zetten, als alternatief voor CD's/usb stick en zo. Ze linkt ze zelf dan naar de koorpagina. Dus waarom zou iedereen dan Wordpress moeten gaan leren......?

Kan gebeuren....., vond het zelf wel super duidelijk.... maar ik moet voor mijn werk veel lezen... dus als je vaak wat fout leest moet je vaak wat opnieuw doen.. en das niet erg handig.... ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan