Fotoprinter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hankipankie

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2004
Ik heb 14 aug. een nieuwe printer, de HP 7260, geinstalleerd wat op zich goed ging.
Maar zodra ik de USB kabel aansluit schakeld de computer uit en start, na schijfcontrolle, opnieuw weer op. Als de USB kabel blijft zitten blijft ook de computer aan en uit schakelen met telkens de schijfcontrolle.
Wat doe ik hieraan?
Bedankt voor het mee denken.:thumb:

Dit ligt misschien wel erg voor de hand, maar voldoet je p.c. wel aan de systeemeisen ? (N.B. USB 2.0 !!)

Onderdeel
Windows-computer

Besturingssysteem
98, 2000 Professional, ME, XP Professional, XP Home

Processor
Pentium II (of vergelijkbaar) of hoger

RAM
64 MB (128 MB aanbevolen)

Vrije schijfruimte
500 MB

Beeldscherm
800 x 600, 16-bits of hoger

Cd-rom-station
4x

Verbinding
USB 2.0 volledige snelheid (Windows 98, 2000 Professional, ME, XP Home en XP Professional)

Bron:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/genericDocument?lc=nl&cc=nl&docname=c00031943#top

1. doe dit:
Klik rechts op deze computer.
Eigenschappen.
Tabblad geavanceerd.
De onderste button instellingen.
Vinkje weghalen voor: "De computer automatisch opnieuw opstarten".
Dit zorgt ervoor dat je voortaan een foutcode te zien krijgt ipv een zwart scherm en een reboot. Deze code kun je hier gebruiken of bij een eventuele helpdesk.

====

Er zijn 2 mogelijkheden.
1. De computer crash inderdaad en gaaf de schijfc controleren. Als dit waar is zou je mvb bovenstaande stap dus ons de foutmelding kunnen geven.

2. De computer wil schijfjes controleren in de printer (van die flashmemorydisks).

Ik gok op 1 dus laat het even weten.

Printer werkt op USB 1.1 dus dat zou geen probleem moeten zijn.

Heb je al problemen gehad met het papier, dat het scheef trekt?

Lees dit:

De printer is uitgerust met een papiergeleider welke zich links achter in de papier invoerbak bevindt. Hier zit een richel waar zich een schuifmechanisme bevind. Deze dient tegen de linkerkant van het papier geschoven te worden zodat het papier bij het oppakken recht doorgevoerd wordt. Veel consumenten zien deze geleider over het hoofd aangezien deze niet in de handleiding vermeld staat.

Fred.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan