Fotoprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harryman

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2001
Ik heb het fotoprogramma Photodex Presenter op mijn pc staat. Dat wil ik verwijderen maar dat lukt ook niet, ook niet in veilige modus. Ik krijg steeds melding dat het programma in gebruik is terwijl ik alles heb afgesloten.

Wie helpt mij ;)

Harryman

Bedankt voor je reactie. Kun je een korte uitleg geven hoe het werkt. Ik heb de instructies opgevolgd. Als ik op Install. klik opent zich heel snel een Dos scherm maar dat gaat zo snel dat het niet te lezen is.

Harryman

Na het installeren van WhoLockMe zet het een nieuw item in het contextmenu van Verkenner: WhoLockMe?...Als je hierop klikt krijg je een lijstje met datgene dat het programma bezet. Je kunt deze programma's dan selecteren en beëindigen (kill) waarna je weer met die map of het bestand kunt doen wat je wilt.

C:\Program Files\WhoLockMe

Ik heb ze hier neergezet, maar er gebeurt nog steeds niets anders dan een Dos schermpje dat snel opent.:evil:

Harryman

als je rechts klikt op het programma dat je wilt verwijderen... zie je dan in het menuutje dat dan verschijnt niet die WhoLockMe staan???? als je daar op klikt krijg je te zien door welk programma het wordt 'vastgehouden'. Dan moet je dat selecteren door er 1 keer links op te klikken en dan op klill klikken onderaan. Dan wordt er gevraagd of je dat zeker weet en na op ja te klikken is het programma verdwenen.

Dat dos schermpje is/was de 'installatie' van het programmaatje.

Als ik er met de rechter muisknop op klik gebeurt er niets....:eek: er verschijnt ook geen menuutje

Harryman

Selecteer eens een 'geeft niet wat voor' bestand door er met de rechtermuisknop op te klikken... dan hoor je toch écht een menuutje te zien.... Zelfs als je op een blanco plek van 'maakt niet uit welk' scherm klikt komt er een menuutje.

Heb je het gezipte bestand van WhoLockMe uitgepakt in die map die je hierboven aangaf ? En toen op het bestand 'Install' geklikt? Op dat moment zou je even een flits van een dos box kunnen zien.
Op het tweede plaatje van bovenaf. zie je de'wholockme' die er in je menuutje bijgekomen moet zijn.als je eerst op het te verwijderen programma rechtsklikt en dán op die optie kun je het programma verwijderen.

Ik heb het precies zo gedaan als je zei. Als ik op een afbeelding klik zie ik wel staan:

WhoLockMe, maar er verschijnt geen venstertje.

Als ik in het configuratiescherm op het programma klik dat ik wil verwijderen zie ik geen WhoLockMe staan, maar misschien moet dat ook niet.

Jeetje.....maar bedankt voor alle suggesties. Ik hoop dat we er uit komen.

Groet, Harryman

Ik heb het precies zo gedaan als je zei. Als ik op een afbeelding klik zie ik wel staan:

WhoLockMe, maar er verschijnt geen venstertje.

die zie je staan in een menuutje? klik daar eens op?

Na 1000 keer proberen is het me nog steeds niet gelukt. In al mijn ongeduld heb ik de bestandig handmatig verwijderd. Of dat verstandig is...betwijfel ik, maar ik was er flauw van. Bedankt voor al je hulp Mumzel.

Harryman

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan