Foto's Bart van Kessel > Efteling

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bart van Kessel

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2008
Berichten
13
Ik zag dit gedeelte van het forum, dus ik dacht: eens even wat foto's opduiken.
Bij deze.

Efteling, herfst 2007

DSC_1830.JPG


DSC_1847.JPG


DSC_1116.JPG


Winter Efteling seizoen 2007-2008

DSC_2256.JPG


DSC_2274.JPG


DSC_2307.JPG

Draaimolen met lange sluitertijd, geen standaard ;)


Deze foto's zijn dus allemaal in de Efteling genomen. Ik had dat jaar een abonnement, vooral om mijn fototoestel te leren kennen. Je kan echt prachtige plaatjes schieten in de Efteling.

Ik gebruik een Nikon D50 SLR met een 50mm en 18-55mm lens.
 
Strakke plaatjes! Vooral die met die duiven en de draamolen zijn erg mooi. :thumb:

Alleen voor een topic met onderwerp "efteling" had ik meer plaatjes zoals de laatste verwacht. :)
 
Ik vind vooral DSC_2274.JPG erg mooi, uitermate geschikt als kerstkaart-materiaal. Mocht je deze willen sharen, dan hoor ik dat graag. En spelen met sluitertijden/diafragma is altijd leuk :) Wat ook leuk is in combinatie met lange sluitertijden, is dubbele belichting. Helaas is dat met het merendeel van de huidige digitale camera's niet meer mogelijk.
 
""Vooral die met die duiven ""

nou volgens mij zijn het meeuwen
 
Ik vind vooral DSC_2274.JPG erg mooi, uitermate geschikt als kerstkaart-materiaal. Mocht je deze willen sharen, dan hoor ik dat graag.

Ik woon sinds kort op mezelf, dus de grote versie van deze foto zou bij mijn ouders thuis nog ergens op m'n computer kunnen staan. Aan de andere kant is dit alles behalve zeker, misschien dat de pc wel eens geformatteerd is geweest.

Ik zal zsm wel eens kijken. Als ik hem niet heb en je bent ook tevreden met deze kleinere versie (500x332), hou ik je niet tegen om hem te downloaden ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan