foto's beveiligd??

Status
Niet open voor verdere reacties.

pol

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2001
Berichten
29
ik heb mijn c schijf geformatteerd en nu zijn er een aantal foto's beveiligd.
deze waren al beveiligd voordat ik de pc formatteerde, alleen zijn ze nu niet meer toegankelijk, omdat de gebruiker die er toegang tot heeft, mijn naam is van voor het formatteren.
ik heb dus ook geprobeerd om die naam weer toe te voegen aan de gebruikersaccount, maar dat werkt niet.
mijn huidige gebruikersnaam daarvan is het certificaat niet geauthoriseerd. hoe kan ik dat authoriseren, of hoe kan ik dit op een andere manier oplossen??
bvd pol
 
eeh... ja... hoe heb je die foto's uberhaupt "beveiligd"?
 
als ik op eigenschappen klik dan verschijnt er geen tabblad beveiliging
 
Heb je home of pro?

In home moet je het doen in veilige modus (wel inloggen als admin of met een account die admin rechten heeft). Heb je pro dan moet je eerst in mapopties "Eenvoudig delen van bestanden" uitvinken.
 
ik heb alles gedaan zoals beschreven, maar kan nog steeds het vakje : inhoud coderen om gegevens te beveiligen niet uitvinken.
en heb dus nog steeds geen toegang
pol:confused:
 
Je logt in als een account met admin rechten en je gaat naar mapopties en vinkt eenvoudig delen uit en je krijgt dan geen tabblad beveiliging?
 
heb ik gedaan en krijg ook het tabblad beveilgen, heb mijn naam toegevoegd en alle optie mogelijk gemaakt,volledig beheer ed.
maar als ik dan na de map ga kan ik nog steeds niks veranderen
 
Heb je wel de eigenaar vervangen? dus dat die nieuwe gebruiker eigenaar wordt van de map?

Zou voor de zekerheid dit nog eens helemaal doornemen aangezien je nu wel het tabblad beveiliging hebt
 
heb ik allemaal gedaan en er staat ook dat ik de eigenaar ben van het bestand
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan