Foto's bij e-mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

WimGoo

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2011
Berichten
139
Ik weet niet of dit de goede rubriek is maar dat hoor ik wel.
Als ik een foto bij een e-mail wil plaatsen kan dit via "kopiëren naar een e-mailontvanger".
Deze foto wordt dan gestuurd naar outlook. Ik gebruik geen outlook maar Mozilla Firefox.
Weet iemand hoe ik het kan regelen dat de foto's direct naar Mozilla Firefox worden gestuurd zowel in Windows XP als Windows 7?
 
Nee, ik wil een foto van b.v. 5Mb versturen als bijlage bijn een e-mail. Deze is te groot en ik wil hem verkleinen. Nu kan ik dat ook via een fotoprogramma doen maar als ik het doe via Outlook wordt hij automatisch verkleind. Alleen wil ik niet dat hij via outlook wordt verstuurd maar via Mozilla Firefox. Is dat in te stellen??
 
Je wilt een foto versturen met je web-browser???
Of bedoel je via webmail?
 
Hoi,
download de free-versie van Affixa.
Ik gebruik het programma zelf ook om alles via Gmail te laten verlopen. Microsoft heeft die koppelingen alleen voor haar eigen producten bedoeld. :eek:
 
Nee, ik wil een foto van b.v. 5Mb versturen als bijlage bijn een e-mail.
<KNIP>
Alleen wil ik niet dat hij via outlook wordt verstuurd maar via Mozilla Firefox. Is dat in te stellen??

Hhmmmm... Zit er een mail-client in FF??? Of moet je daar weer een Plug-In voor installeren???

Staat Outlook als standaard e-mail-client ingesteld? Niet dat FF daar wat aan kan doen... Terecht!...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan