foto's branden als data met nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekleinewitte

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
Berichten
552
als ik met het prog nero foto's wil branden als data gaat dit perfect.probleem is echter dat de foto's niet staan zoals ik ze wil.ik sleep de foto's naar het kader waar ze moeten staan maar daar zet nero ze in de foutieve volgorde en deze kan ik niet wijzigen.vb.de foto's 1 t/ negen staan onder elkaar maar zodra ik foto 10 sleep zet hij deze bovenaan en kan ik deze niet naar de 10 de plaats slepen.ik kan de foto's een naam gaan geven maar het zijn er 250 dus das een pak werk.weet iemand hoe nero de volgorde wel juist zet?alvast bedankt
 
blijkbaar begrijpen jullie niet wat ik bedoel zodat ik geen replay kan krijgen.hier volgd een voorbeeld.nero zet de foto's in deze volgorde:1,10,100,101,102 tot 109 dan 11,110,111,tot119 dan 12,120,121 maar ik wil dat hij ze mooi zet zoals 1,2,3,4,5 enz maar ik kan hem dit niet laten uitvoeren.weet niemand hoe ik dit voor elkaar krijg?ik denk dat het ergens een instelling moet zijn maar ik vind het niet.wie is hier de nero-expert?
 
bij de 1 moet de foto's dan 001 noemen en dan 002, 003, 004, 010, etc. want anders begrijpt die het niet:thumb:
 
Halsangel,bedankt voor de info .het werkt perfect.Wel redelijk veel werk maar het resultaat is perfect wat ik wil.
 
ook zeer interessant crash,dat ga ik zeker uitproberen want nu heb ik de foto's één voor één handmatig hernoemt en da's een pak werk zeg.
 
In Irfanview ga je naar bestand > groepsconversie|hernoemen, zorg dat in het volgende venster het vinkje bij groepshernoeming staat(rode pijl), dan kun je nog het een en ander instellen bij de witte pijl.
attachment.php


Tip,
Maak eerst een kopie van de foto's voordat je gaat hernoemen. Zo hou je nog de orginele benamingen, voor als het niet goed gaat.
 

Bijlagen

  • hernoemen.jpg
    hernoemen.jpg
    83,1 KB · Weergaven: 83
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan